Ga naar inhoud


Keyboard voor Xtrend


Bobkat

Aanbevolen berichten


Is er een mogelijkheid om een keyboard en / of muis aan te sluiten via een van de usb ingangen?

Ik vind het gebruik van de afstandsbediening erg gecompliceerd. Vooral als je iets op You Tube wil opvragen

 

Er is een draadloos qwerty toetsenbord verkrijgbaar. Zie: http://www.sat4all.com/forums/topic/321979-nieuwe-xtrend-op-komst-et9500/

XTrend ET9000 - DM 800 HD - Triax 88 quad - Visiosat Big Bisat - 80 cm Universal sat - Panasonic Plasma Viera series - Epson TW-3500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik me niet vergis moet je dan wel de WiFi versie hebben niet de Bluetooth.

Maar dat kan Cobus R wel bevestigen denk ik.

 

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo'n keyboard voor m'n mediacenterpc (met windows 7/xbmc). Ik heb hem ook eens ingeplugd op de ET 9000. Je moet wel rebooten voordat hij werkt. Daarna kon ik ook met een muiscursor werken.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo allemaal,

 

Ik heb net een et9500 gekocht. Als ik in de specs kijk staat er dit :

 

Bluetooth

Dankzij de bluetooth verbinding kunt u eenvoudig verbinding maken met andere bluetooth apparaten.

 

Op een engelse website:

Bluetooth

Thanks to the bluetooth connection, other bluetooth devices are now reachable.

 

 

Dus neem ik /nam ik aan dat dit erop zit. Alleen kan ik het bluetooth instellingen menu niet vinden om mijn bluetooth keybord te zoeken.

 

Iemand enig idee?

 

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij staat dat onder de info over de 3G/UMTS verbinding... Dat is pas mogelijk met de juiste USB dongle. Als je er een USB Bluetooth adaptertje in prikt zal bluetooth werken. Volgens mij zit er geen bluetooth ingebouwd in de 9500.

  • Like 1

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...