Ga naar inhoud


M7 sat801, iemand ervaring met dit snertding?


Gast Hilario

Aanbevolen berichten


Als ik deze topic aandachtig bestudeer dan kan ik enkel tot de conclusie komen dat de helft

van de inzenders liegt en de andere helft de waarheid spreekt.

Iets anders kan ik er niet van maken want zeg nu zelf, hoe is het mogelijk dat ongeveer de

helft van de mensen tevreden tot zeer tevreden is en de andere helft alleen maar wat te

klagen heeft.

Hoe is het mogelijk dat dit besproken apparaat bij de een in het geheel geen problemen geeft en bij

de ander overloopt van de ellende.

Het spijt mij maar ik kan dat niet volgen.

Overigens behoor ik tot die helft die zeer tevreden is over de M7SAT801 en dus geen klachten heeft!!

aangepast door marinepik33
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die weinig satervaring heeft is met dit ding en zijn broertjes tevreden...(iemand die dus van niet beter weet en op z'n knieën vant voor TVV/CD dat ie Duitsland kan nemen dank zij hun...)

 

Iemand die opgegroeid is met satreceivers en er diverse kent, gooit dit ding in de kliko!

Alle ouden van dagen heb ik omwille van de miserie verlost te zijn zo een ding verkocht, en doen ze wat fout, dan kunnen ze de servicelijn bellen... dat koelt!

 

Als je eens met een deftig toestel mag spelen en veel eisen kan stellen, dan zal je rap weten wat er aan schort!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het niet eens zijn met elkaar mag, maar wel aardig blijven tegen elkaar!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Ik ben in het algemeen best tevreden met de M7 Sat801. Eén ding stoort me echter mateloos en dat is dat na een update de volgorde van de kanalen weer wordt teruggezet naar de standaardvolgorde. Teneinde zo gemakkelijk mogelijk te zappen zet ik de kanalen in de door mij gewenste volgorde en dat moet ik dan iedere keer weer opnieuw doen. Ik zet de decoder al nooit uit, maar af en toe gebeurt dat toch en kan ik vaak weer opnieuw beginnen. Ik weet dat bij het gebruik van de gele knop je alléén de voorkeurzenders krijgt, maar niet in de door mij gewenste volgorde.

Hebben andere gebruikers hetzelfde probleem of niet? Of hebben jullie dat ook, maar vinden het geen probleem misschien?

Met dank en groet

Colombe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Hallo allemaal, ik ben een tvv kijker en sinds mei heb ik ook een M7SAT801 staan. Tot nu toe werkte dat ding naar behoren. Ik zeg wel: Tot nu toe! Plotseling geraakt hij niet meer via de afstandsbediening of de toetsen uit STB-mode. Truk: eerst de netvoeding enkele seconden uittrekken, terug inpluggen, wachten tot de LED weer rood wordt en dan kan men terug reboten. Fout in de software? Toestel defect? Aangezien hij, eens terug in STB-mode volledig blokkeert, wordt er ook geen software gedownload. Weet er misschien iemand waar ik op het internet software kan vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi , ik heb +- 2 jaar een M7 SAT801 gehad :mad: :mad:

nu ben ik er vanaf ,

ik was het beu de freezes en dat je een zenderlijst naar je zin heb staan doet TVV een update en je kunt terug opnieuw beginnen ,bo

ik deel de dezelfde dan Hilaro "Opbooten duurt juist 45 sec.

Bv. van ARD Hd naar één hd duurt dit ongeveer 15 sec.enz.

nu heb ik een VU+ uno een wereld van verschil,

maar meningen verschilen en het geduld ook :grin:

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...