Ga naar inhoud


TV, radio, youtube livestreams via de favorietenlijst :)


LINKEY

Aanbevolen berichten

Xtrend ET-Livestreams is een plugin welk livestream bouquette aanmaakt en dit plaatst in de favorieten/bouquets lijst.

 

Hierdoor is het nu heel simpel om een livestream van TV of Radio te openen.

 

- Nu al rond 1000 livestream radio kanalen

- Alle Nederland24 livestream kanalen

- 33 Nederlandse provinciaal/ regionaal livestream zenders.

 

De plugin is compatible met de volgende livestreams: mms://, rtsp://, rtmp://, youtube://, m3u, asx:// en pls://

 

!! Veel livestreams maken gebruik van wma/wmv. Overige merken welk dit niet ondersteunen kunnen hierdoor problemen ondervinden bij het openen van deze livestreams.

enigma2-plugin-extensions-et-livestream_1.0-r0_mipsel.ipk

  • Like 1

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb deze plugin al sinds maandag in gebruik. Werkt prima. Zeker het zappen van radiozenders gaat zeer snel..

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Het is niet toegestaan om deze stream vanaf uw huidige geografische lokatie te bekijken" ......help.......

worden de Belgen uitgesloten?

 

Is hier een oplossing voor ? proxy inbouwen?

 

Is ook vervelend voor Nederlanders in het buitenland

aangepast door lucdec2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Is het ook mogelijk om hetzelfde te doen voor internet radiostreams? ik kan ze nu alleen maar toevoegen aan tv boeketten.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat toevoegen aan radio boeketten werkt ook prima. Even switchen naar radio en je kunt je internetradiozenders vinden.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Allereerst vind ik het een erg fijne plugin. Ik gebruik vooral radiostreams van het internet die tussen de overige satelliet radiostations in m'n favorieten. Het enige wat ik mis is een EPG bij een radiostream. Is het mogelijk om die stream tag (of hoe dat heten mag) op de plek van de EPG te laten zien? Dan zou het helemaal compleet zijn.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik vind dit ook een mooie plugin, maar bestaat er ook een editor voor om zelf nog streams toe te voegen?Kijk om hier uit te vinden wat wel en niet weg kan is mij een raadsel: #SERVICE 4097:0:0:0:0:0:0:0:0:0:rtmp%3A//video2.earthcam.com/fecnetwork/4017timessquare.flv.flv%20pageUrl%3Dhttp%3A//www.earthcam.com%20swfUrl%3Dhttp%3A//www.earthcam.com/swf/cam_player_v2/ecnPlayer.swf%3F20120504_a%20live%3D1:New%20York%20City%20-%20Times%20Square%203

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...