Ga naar inhoud


Hacker krijgt cardsharing-software draaiende op Telenet-settopbox


whatyouneed

Aanbevolen berichten

De huidige tn boxen hebben geen kaart meer . Dus kun je die kaart ook niet meer gaan gebruiken in een ander toestel .

Er is inderdaad een pool geweest die dat vroeger kon , maar die schijnt opgepakt te zijn . Ook waren de VOD streams niet gecodeerd . Het volstond om je dreambox de ganse avond te laten scannen , bestelde je buur een film kon je zo meekijken . Maar die tijden zijn voorbij

aangepast door smoking
  • Like 2

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat kan alleen maar Telenet overkomen, ik ben gelukkig bij de concurrentie...

Zal wel zijn nav hun zenders in DVB-T die allemaal gecodeerd zijn, een ongecodeerde zenders aanbieden kennen ze niet, alles moet opbrengen.

Er is enkel één, Canvas, Ketnet en Op 12 ongecodeerd te bekijken, het is maar weinig.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het YouTube filmpje wat is weggehaald is niet bijster interessant. Je ziet alleen een decoder waar wat tekst op kan worden geplaatst, waar normaal de zender nummer staat.

 

Wat ik eerder interessant vindt is of je niet ook in de UPC boxen root toegang kan krijgen. Ik zie ze, 2e hands, voor een prikkie te koop staan, maar kan je die dan wel gebruiken/aanmelden bij UPC?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je niet ook in de UPC boxen root toegang kan krijgen. Ik zie ze, 2e hands, voor een prikkie te koop staan, maar kan je die dan wel gebruiken/aanmelden bij UPC?

 

Dat gaat niet mee vallen, die boxen hebben naast de DVB-C tuner ook een kabelmodem aan boord.

Het mac van deze modem moet geregistreerd staan, wil het modem een IP in het juiste sub-net toegewezen krijgen (onbekende modems krijgen ook een IP, maar in een andere range)

Tijdens de autorisatie van de box, maakt deze ook gebruik van het retour-pad via het modem, als dit modem dus niet online is blijft de box in het "binnen 15min beeld" scherm hangen

 

Maar soms kun je geluk hebben (UPC houdt zijn database niet zo goed bij) en kun je een box treffen waarvan het Mac nog bekend is, stap 2 is dan of je nagra card nog geactiveerd is.....

aangepast door Max8

2x Relook DGS400 + Dreambox800HD = Te weinig tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 3 jaren later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...