Ga naar inhoud


EPG laadt niet meer in over het net


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Beste forummers, ga eerst even mijn configuratie schetsen voor ik mijn vragen afvuur :crazy:

In de woonkamer een Vu+ ultimo welke aan de schotel hangt, in het thuisnetwerk staat en met een kaartje van TVV in. Er draait VTI 4.1 op. Apparaat werkt prima en doet bijna alles naar wens.

 

Op de slaapkamer en in mijn bureau staan resp. een Uno en een Duo welke beiden draaien op open Pli en wel op het netwerk hangen, maar niet op de schotel.

Ik gebruik hier OpenPli omdat ik via remotestreamconvert kijk. VTI ondersteunt dit blijkbaar niet.

 

Corrigeer me als ik fout ben, maar binnen OpenPli is blijkbaar enkel CrossEPG een mogelijkheid om de EPG data via het internet binnen te halen... Dat heeft eventjes goed gewerkt op de Uno destijds.

Langere tijd die boxen niet meer gebruikt, door een foutje te maken OpenPli weer moeten herinstalleren en blijkt nu dat de CrossEPG niets (zichtbaars) meer binnenhaalt.

 

Hebben jullie voor OpenPli nog alternatieven om via het net EPG binnen te halen, of doe ik gewoon wat verkeerd? Rytec Benelux is aangevinkt, vroeger werkte dit zo prima, maar sinds de herinstallatie blijkbaar niet meer :(

 

(Aan de Uno en de Duo de schotel aansluiten is absoluut geen optie...)

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn eeuwige dank, werkt prima. :lol:

 

Blijkbaar heet dit in VTI anders, want de layout van de menu's van XMLTV importer lijken sprekend op EPG import in VTI.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eeuwige dank, werkt prima. :lol:

 

Blijkbaar heet dit in VTI anders, want de layout van de menu's van XMLTV importer lijken sprekend op EPG import in VTI.

 

Dat kan. VTI heeft mischien de functionaliteit in het image ingebouwd, terwijl het bij OpenPli een plug-in is.

Trouwens bij VIX is ook een plugin, maar een die standaard ingeladen wordt bij het flashen.

 

Maakt niet uit, als het maar werkt.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan. VTI heeft mischien de functionaliteit in het image ingebouwd, terwijl het bij OpenPli een plug-in is.

neen "EPGimport" is ook een plugin die er niet standaard in het image is opgenomen > zelf downloaden uit de feed.

de naamgeving is enkel anders, omdat xmltv <of> EPG ( -importer / -import ) iets meer verduidelijkt wat ermee kan.

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een probleem met die EPG :(

Door jullie tips heeft hij een 3 keer perfect de epg gedownload. Als je dit manueel deed, duurde het lang voor hij de Rytec Benelux gegevens binnenkreeg, maar goed het ging.

Nu kan hij blijkbaar niets meer binnen halen. Rytec Benelux blijft op 0 staan, je ziet de OpenPli tandwieltjes ronddraaien, maar eigenlijk hangt dit box totaal vast. Enkel aan-uit met de hoofdschakelaar werkt nog.

 

Ga je dan weer handmatig EPG downloaden, of wacht je tot de ingestelde tijd zegt om te gaan downloaden hangt hij weer.

 

Omdat ik met zoveel plugins liggen klooien heb de laatste tijd, heb ik OpenPli er netjes weer van nul af aan opgezet en dit geeft nog steeds geen verschil...

 

Hoe kan ik dit oplossen?

 

edit: ga ik bvb Rytec UK XMLTV downloaden lukt dit prima. Wat ik het meeste gebruik: Benelux, zorgt blijkbaar voor de vastlopers.

aangepast door RaveMaus

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...