Ga naar inhoud


Vu+duo2 leverdatum. Welke tuners


Klablabla

Aanbevolen berichten


zal ik een ultimo gaan kopen. Vraag jij ons nu, of jij een ultimo moet gaan kopen? :whistle: Dit is toch geheel jou zaak. :P Of u nu een dreambox een vu of een pandemi koopt, dat is toch niet aan ons. Hemeltje, als wij met ons allen hier ook al druk over moeten maken, dan word het hier wel heel druk. Kopen is een....hulp vragen is twee. En bij hulpvragen, weet ik wel zeker dat jij die krijgt. :D Stel: wij adviseren u die te kopen en het lukt u never nooit om het ding goed werkend te krijgen. Dan hebben de mensen het hier gedaan, Voorkomen is beter als genezen.

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

 

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogal een vreemde reactie.

TS vraagt toch niet aan ons welke ontvanger hij moet kopen want zijn keuze is al op de DUO2 gevallen.

Hij geeft alleen aan dat als het nog maanden mocht duren voordat de DUO2 wordt geleverd hij dan schijnbaar toch de Ultimo wil kopen.

Daar is toch niets mis mee?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

de vraag kan niet beantwoord worden, zoals zo vaak bij voor aankondigingen van nieuwe receivers.

de informatie was: in het 4e kwartaal 2012 (met een korrletje zout kan dat kerstmis worden)

 

er is niets mis met de Ultimo als keuze

als je echter wilt wachten DAN MOET je wachten op de DUOII

ciao

Drinkin' Bout You

Nathan Ozug, Nora Jones

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

...

 

er is niets mis met de Ultimo als keuze

...

Er is zeker niks mis met een Ultimo maar we weten ook niet of TS Nederlander of Vlaming is. Als Vlaming heb je niks aan verwisselbare tuners omdat de enige digitale aanbieder via de kabel een eigen ontvanger verplicht. In dat geval kan TS beter het prijsverschil op zak houden en voor een ontvanger met vaste tuner(s) gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is zeker niks mis met een Ultimo maar we weten ook niet of TS Nederlander of Vlaming is. Als Vlaming heb je niks aan verwisselbare tuners omdat de enige digitale aanbieder via de kabel een eigen ontvanger verplicht. In dat geval kan TS beter het prijsverschil op zak houden en voor een ontvanger met vaste tuner(s) gaan.

hoe kom je op die conclusie?

met een moderne softcam kun je nagenoeg alles aan kaarten van nagenoeg alle providers openen.

ciao

Drinkin' Bout You

Nathan Ozug, Nora Jones

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonskidutch, Telenet laat toch enkel z'n eigen digiboxen en digicorders toe op de Vlaamse kabel. Voor zover ik er van weet zijn hun boxen en de kaart gekoppeld (leg het misschien niet duidelijk uit maar zo technisch ben ik niet op dat vlak).

Ik heb al vaak gelezen dat er pogingen ondernomen zijn door 'kenners' maar nog nooit iets gelezen over hun 'succes'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...