Ga naar inhoud


Marusys Prism cube with XBMC


Ghanssie

Aanbevolen berichten

Citaat:

 

Marusys Co. Ltd., a Korean comany that also produces Vu+ set-top-boxes have now at Anga Cable 2012 announced their "PrismCube" or "Prism Cube", a two-tuner set-top-box that is based on XBMC software.

 

The software fork of XBMC-PVR that it uses is called "XBMC4STB"and is designed for SH4 CPU/SoC based set-top-boxes, with open source code available already as sh4 duckbox project

 

 

Doe mij er maar 1 :D

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 jaar later...
Wat mij betreft een welkome aanvulling op het huidige aanbod satellietontvangers. Het duurde wel wat lang. Had stilletjes gehoopt dat de satellietontvanger-“evolutie” wat sneller zou zijn gegaan en we nu inmiddels minimaal wel aan aan volwassen Android settopbox toe waren. Daar draait XBMC ook onder maar dan met die duizenden apps erbij. Moet wat prijs betreft makkelijk kunnen als je ziet wat voor een zware hardware ze tegenwoordig in laptops stoppen en hoe betaalbaar die blijven. Natuurlijk zijn dat wel andere oplages waarmee ze de prijs kunnen drukken maar mijn wens blijft toch nog even een volwassen satelliet/kabel HTPC, commercieel in productie genomen en ondersteund. Een multimedia entertaining /settopbox systeem in het midden van de huiskamer. Een beetje wat Microsoft met de XBOXone naar toe wil. (Daar ga ik in ieder geval niet voor maar dat is een andere

discussie.) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...