Ga naar inhoud


vu+ duo channel list+enigma 2 why?+twee schotel op 1 vu?


Amsterdammer

Aanbevolen berichten

goedendag,

 

Ik heb sinds gisteren een VU HD Duo omdat mijn oude dreambox het heeft begeven. Ik heb eerlijk gezegd niet veel verstand (tot heden geen tijd aan besteed) van linux.

 

1)Kan iemand mij een korte handleiding laten zien of mailen hoe ik snel een kanalenlijst erop kan plaatsen?

 

2)ik zie dat er velen zo'n enigma 2 kaart erin hebben. wat is het voordeel hiervan? kan ik dan via software gratis kijken naar bepaalde paytv?

 

3) ik heb op dit moment een 130 cm schotel gericht op Nilesat (7.0w). Ik wil een tweede schotel plaatsen met een rotor, dan kan ik deze schotel gebruiken voor Arabsat, Astra 1, 2, 3 en Hotbird. Kan ik deze schotel (dus twee schotels) koppelen aan mijn Vu+ duo of moet ik voor deze schotel een aparte receiver hebben?

 

dank u

 

woonplek: Almere

 

n.b. misschien is er iemand in de buurt van Almere die me kan helpen (tegen kleine vergoeding?).

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

We gaan hier niet in elke draad een andere vraag stellen Amsterdammer! Heb je een vraag, dat is prima, maar maak daar dan een eigen topic voor. In een draad ineens een ander onderwerp aansnijden wordt een bende.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...