Ga naar inhoud


Script of plugin om vuduo te herstarten


wigee

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben op zoek naar een plugin of script of mijn vuduo op een bepaald uur van de dag te laten herstarten en terug in stand-by te laten komen.

Dit enkel als de box in stand-by staat; als hij aanstaat dan moet het niet uitgevoerd worden.

 

Bestaat er zo een plugin ?

Of heeft iemand ervaring met zo een script te maken ?

 

Groeten,

Wigee

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Pedro Newbie

Je zou op een bepaald tijdstip de ontvanger kunnen laten rebooten b.v. 's nachts om 03.00 uur, de ontvanger komt dan aan te staan.

Daarna na b.v. 2 minuten zodat je zeker weet dat de ontvanger aan staat een 1 minuut opname laten starten om na de opname in de standby-stand te gaan.

Een nadeel dit gebeurd dan ook als de ontvanger aan staat.

het script zou dan kunnen zijn b.v.:

0 3 * * * reboot

de ontvanger reboot dan en staat dan aan.

De dagelijkse terugkerende timer vam 03.02 tot 03.03 en actie na opname: standby-stand

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nu wel een antwoord op de vraag, maar waarom moet de box elke dag herstarten?

Dat heeft toch geen enkele zin.

 

Als ik 's avond niet meer kijkt zet ik hem op stand-by of in deep sleep en als ik opnieuw wil kijken start ik hem op.

Vu+ duo start tegenwoordig op in iets meer dan 30 seconden.

Bij geplande opnames start de box op en sluit weer af als de opname is beëindigd.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil de box automatisch laten herstarten omdat dan het geheugen weer leeg is en dan crasht hij zeker niet.

Doordat er een usb stick inzit als extra virtueel geheugen crasht hij al niet meer maar er komt soms wel vertraging op waardoor ik dan in de dag moet herstarten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit weekend de elekto plugin geprobeerd en deze werkt wel degelijk alleen na de herstart onthoud hij de settings niet.

Alle ingegeven uren staan terug op de standaard uren.

Dat zou toch niet mogen, het is toch niet de bedoeling om dit elke dag manueel in te geven.

Zijn er nog mensen die deze bug hebben met deze plugin ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elektro plugin heeft vannacht zijn werk gedaan maar deze morgen waren alle settings verdwenen.

Ik heb dan alles terug in gebrachten, opgeslagen, opnieuw gecheckt of alles er nog stond en nadien de box herstart via het menu.

Na de herstart waren alle opgeslagen settings weer weg...

Ik zal de application misschien is verwijderen en opnieuw installeren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...