Ga naar inhoud


AUTOSPORT HD-KANAAL BIJ CANALDIGITAAL


meijelsat

Aanbevolen berichten

Hallo

volgt me een bericht van totaal tv; nieuw AutosportHD bij CDS en TVV.

 

dat ziie via http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/10291/Nieuw_autosport_HD-kanaal_bij_CanalDigitaal.html

 

Ik heb al beeld!

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Bedankt voor je post.

Maar waarom lezen we dit soort nieuws altijd eerst op een forum voor het vanuit de bron komt?

 

Weet je wel wat dat kost??? (marketing) :D

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zender is er al langer geloof ik, de talen zijn nog Duits en Bulgaars... Nederlands zal er wel bijkomen dan binnenkort.

 

[AutoMotorSport HD] [23.5E|12032(hi)|H|DVB-S2|QPSK|27500|9/10|17d7h/6103d|BetaDigital]

 

Sleutels komen al wel van m'n CDS smartcard.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@greevels,

 

Jij mag het dan troep noemen, maar je krijgt het er wel gratis!! bij en het kost CD ook géén bandbreedte,

want wordt doorgeprikt via SES Astra Transponder.

 

En wat is troep, dat vind ik van de commerciëlen als RTL en SBS, waar je wél voor moet betalen.

Moeten deze zenders er dan ook maar af, omdat ik niet kijk?.

Néé. ieder zijn vrijheid wat hij wil zien.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@greevels,

 

Jij mag het dan troep noemen, maar je krijgt het er wel gratis!! bij en het kost CD ook géén bandbreedte,

want wordt doorgeprikt via SES Astra Transponder.

 

En wat is troep, dat vind ik van de commerciëlen als RTL en SBS, waar je wél voor moet betalen.

Moeten deze zenders er dan ook maar af, omdat ik niet kijk?.

Néé. ieder zijn vrijheid wat hij wil zien.

 

Nu gratis ben ik niet zo met je eens. Het zit in het entertainment pakket en daaruit zijn kanalen verdwenen waar hier toch wel regelmatig naar gekeken werd. Dit kanaal wat er nu bijkomt is echt geen vervanger van hetzelfde niveau van die kanalen dus betekent het dat er nog heel wat bij moet komen om dit entertainment pakket en toppakket weer op het oude niveau te krijgen.

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Dat is denk ik niet hetzelde. Is autosport hd een exclusieve cd zender? In het geval van 192tv of dergekijke zenders moet cd de transponderkosten betalen. Dit soort kanalen kan je met een simulcrypt makkelijk in je programma opnemen, je betaalt geen extra capacity.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovendien vermoed ik dat het initiatief tot doorgifte bij deze zender zelf ligt: Hiij wordt doorgegeven op capaciteit van SES Astra zelf, wat erop wijst dat de zender zelf voor doorgifte betaalt. Verder heeft men in de loop der tijd Bulgaarse en Tsjechische geluidssporen toegevoegd, wat ook wijst op initiatief bij de zender. Vermoedelijk wil deze zender groeien door expansie in andere Europese markten. Gezien M7 op dezelfde satelliet zit zal M7 een logische gesprekspartner zijn geweest om eens te praten over doorgifte bij o.a. Canal Digitaal, TVV en Skylink.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...