Ga naar inhoud


F1 verdwijnt achter de decoder. Wie stapt over?


The Iron Maiden

Aanbevolen berichten


En wie overstapt is dus niet geheel tevreden zie artikel:

 

http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/12254/Sport1_luistert_naar_kritiek_Formule_1.html

 

O dus bij de F1 gaat het hetzelfde als bij het voetbal lees ik hier.Dus ook bij de F! zit er een commentator in een klerenkast in Amsterdam te vertellen wat er in Maleisie gebeurt.Ja dan kan je niet alles zien natuurlijk wat er gebeurt en praat je maar over van alles en nog wat.Dit gebeurt ook bij het voetbal en daar zit dan onze grote vriend Siert de Vos tijdens de wedstrijd over van alles te praten behalve over het voetbal.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O dus bij de F1 gaat het hetzelfde als bij het voetbal lees ik hier.Dus ook bij de F! zit er een commentator in een klerenkast in Amsterdam te vertellen wat er in Maleisie gebeurt.Ja dan kan je niet alles zien natuurlijk wat er gebeurt en praat je maar over van alles en nog wat.Dit gebeurt ook bij het voetbal en daar zit dan onze grote vriend Siert de Vos tijdens de wedstrijd over van alles te praten behalve over het voetbal.

Het zal mij niks interesseren waar hun zitten. Of dat nou thuis of in een hokje of langs het veld is maakt me niks uit. Gaat mij om het commentaar en zolang dat prima is, wat bij voetbal met siert de vos prima vermakelijk is, vind ik het best en luister ik ernaar.

 

Soms is de informatie in zo'n kast zelfs nog beter dan bij de race of bij het veld, alle informatie die hun op de schermen krijgen, krijgen ze ook in die kast op schermen. Wat uiteindelijk weer een hoop geld bespaart, en ons want die kosten hoeven ze niet bij de abonnees te verhalen. Nogmaals het gaat erom wat ze zeggen en te vertellen hebben. De oud coureur ernaast gaf ook nog wat leuke extra's, nooit geweten van thee na 10 minuten ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik ben toch verbaast dat de bitrate op Sky UK voor het F1 evenement dit weekeinde zo laag is. De HD uitzending zit rond de 3500 kbit/s.

Het gevolg is dat het lijkt of een je SD signaal bekijkt op een HD ontvanger. Het is echt niet om aan te zien door alle artefacten in de randen of je moet een heel eind van de TV gaan afzitten.

 

Canal Digitaal Sport 1 zit op zo'n 7000 kbit/s

Sky Sport HD2 (Duits) zit toch op 10.000 kbit/s

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk en ik begrijp niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ik zat inderdaad naar het SD kanaal terwijl dit bouquet juist HD kanaal moest bevatten.

 

De bitrates zijn weer dik in orde. :)

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...