Ga naar inhoud


F1 verdwijnt achter de decoder. Wie stapt over?


The Iron Maiden

Aanbevolen berichten

hallo,

 

vanaf volgend jaar zal de F1 in Nederland nog uitsluitend te zien zijn via een betaal kanaal. Waarschiijnlijk zal dit Sport 1 zijn.

RTL 7 heeft vanaf volgend jaar geen rechten meer om de F1 live uit te mogen zenden.

Hetzelfde is vorig jaar bij de BBC gebeurd. Zij zenden nog maar 10 van de 20 races live uit en de rest is te zien in samenvatting.

Een abbonnement op Sport 1 kost 15 euro/maand. Wie heeft dit er voor over om toch live F1 te kunnen blijven kijken?

Ik vind 15 euro veel geld voor een zender die hoofdzakelijk voetbal uitzendt.

 

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik kijk al zoveel mogelijk F1 via een van de buitenlandse aanbieders, bij voorkeur de BBC.

Die onderbrekingen met reklame waren niet te genieten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had altijd bij rtl ook de BBC aan voor de F1 en de tijden op een ander beeldscherm.

 

Maar ik ga NIET betalen voor sport 1 om 20 uitzendingen van de F1 te kunnen zien, kom je op 18 euro per wedstrijd van 2 uur (te duur)!

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, overdrijven is ook een vak maar vanwege de kosten van sport 1 keek ik scheel van ellende dus verdubbelde ik de prijs ook maar, anders kom je maar op 9 euro per wedstrijd uit als je geen voetbal liefhebber bent en die zijn er genoeg.

Dus F1 achter de (betaalde) decoder de helft of meer aan kijkers verlies, van de 12 personen die ik gevraagd heb gaat er maar eentje kijken op sport 1, die had hij al voor hun huisjes/gasten.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger elke wedstrijd live kijken op de bank al was het midden in de nacht , chips en cola er bij .

Heb dit jaar een start gezien en bij elkaar misschien een half uur wedstrijd .

Er is helemaal niets leuks meer aan .

Mischien hebben ze nu geld om echt racen live uit te zenden zoals Nascar , Indycar en Motogp

O ja voetbal interesseerd me niet

Ad

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger elke wedstrijd live kijken op de bank al was het midden in de nacht , chips en cola er bij .

Heb dit jaar een start gezien en bij elkaar misschien een half uur wedstrijd .

Er is helemaal niets leuks meer aan .

Mischien hebben ze nu geld om echt racen live uit te zenden zoals Nascar , Indycar en Motogp

O ja voetbal interesseerd me niet

Ad

 

Dat vind ik vreemd, het is nog nooit zo competitief in de F1 geweest als dit jaar, met prachtige races die bol staan van inhaalmanoeuvres. Ieder zijn plezier natuurlijk, het kan dat jij het leuker vind om iemand 5 jaar achtereen met 2 vingers in de neus naar de titel te zien rijden, zonder noemenswaardige gevechten op de baan en alleen positie wissels in de pits.

 

Het is een erg slechte trend dat F1 overal achter de decoder verdwijnt vind ik, de kijkcijfers zijn in Groot Brittannië al aanzienlijk lager dit jaar en uiteindelijk gaat het negatief uitdraaien voor de F1. Nu zijn de teams blij met het grotere geld bedrag dat ze van deze betaalzenders krijgen, Maar sponsors gaan uiteindelijk afhaken als de kijkcijfers overal ter wereld dalen.

 

Heb in 2001 speciaal voor het vele autosport op rtl een canaldigitaal kaartje aangeschaft, want ik was het beu om amper autosport op de Belgische zenders te kunnen zien. Nu kijk ik enkel nog als BBC het niet live uitzend, en speciaal voor F1 een Sport1 abo nemen zie ik niet zitten. Tenzij ze alle F1 sessies en support klassen van het weekend live in HD uitzenden, en nog andere raceklassen live gaan tonen zoals NASCAR.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even opde CD website zitten kijken. Je kunt ook een entertainment pakket nemen. Dit kost 29,95/maand. Hiet zit ook Sport 1 Live HD in, maar ik weet niet of dit hetzelfde is als Sport 1??

Dan heb je ook ESPN, die ook veel raceklasses uitzenden (NASCAR, Indycar), maar F1 weet ik zo niet

Kan iemand met een entertainment pakket dit bevestigen?

 

 

Maar komend jaar zal ik de live races op BBC kijken. Hopelijk zenden ze weer de helft van de races live uit.

De overige races kijk ik wel op RTL duitsland, en tijdens die ellendige lange reclameblokken zap ik wel even naar één of andere exotische zender (Al Jazeera Sport??)

 

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

En op de CT 6600 de speciale FW gebruiken (pversie)

 

Wat wil dit zeggen? is dit een speciale firmware versie voor Clarcke Tech? Ik heb een VU+ duo.

Ik heb alleen op 19.2 op 11.303 MHz gekeken.

 

mvg,

The Iron Maiden

aangepast door The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...