Ga naar inhoud


Bouquet direct selecteren


RonBoy

Aanbevolen berichten

Ik worstel met de AB van mijn Xtrend's op E2. Om een zender uit een bouquet te selecteren doe ik nu steeds; pijltje v.d. rotonde omlaag, blauwe knop en vervolgens kan dan een selectie gemaakt worden. Ik mis een knop die mij direct in het bouquet menu brengt. Met het toewijzen van een functie aan een van de kleuren knoppen kom ik er ook niet. Iemand een oplossing?

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, die is er. Op mijn et 9200 zit de bewuste knop direct onder de p+. En dat werk erg snel en fijn. Hoe gedaan??? das een heel ander verhaal.

 

Dit heb ik gevonden op de et site en pas op het werkt erg verslavend want het het is meer dan alleen tv kijken geworden.

Je kan hiermee elke knop naar eigen wens indelen een erg handige functie.

 

 

Clark-tech/Xtrend ET9x00 und ET6x00 HDF Teamimage v6.3 basierend dem neuen openPLi 3.0 mit OE 2.0.

Das Image ist komplett PLi updatefähig bzw. über das HDF PLi und Spinnerupdate.

Das v6.3 Image ist sehr umfangreich und zeigt was zur Zeit möglich ist.

 

Het is een enorme schil om de 3.0 heen en de mogelijkheden zijn heel talrijk. Aan te bevelen voor de freak die alles uit de box wil halen maar minder geschikt voor de eenvoudige tv kijker dus.

 

Gr.G

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor het meedenken. Even ge-googled op deze tekst, lijkt mij inderdaad iets voor de hobby en ben bang dat je er problemen bij krijgt. Het gaat mij toch voornamelijk om tv en radio gebruik. Is er geen eenvoudiger manier?

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ronboy

Door direct naar de toets P+ te gaan kom je direct in de "favouriten"lijst. Door op die toets te drukken ga je door de hele lijst van boeketten. Je kan natuurlijk ook de P- indrukken zelfde resultaat,alleen andere richting.

Je slaat hiermee 1 handeling over.Dit is dus zonder die software te installeren.

Veel plezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjaak(k), dank voor de tip, daar had ik aan gedacht en ook niet geweten dat alles in een xml filetje staat. De P+ staat inderdaad op "openServiceList" en dat irriteerde me. Ben nu gelijk alle koppen, die onlogische dingen doen, aan het veranderen. Gr. Ron.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...