Ga naar inhoud


Iemand bekend met EnigmaTv??


dannyboy

Aanbevolen berichten

  • Full HD kanalen werken schokkerig (wellicht geen probleem bij snellere PC als server),

Inmiddels heb ik een update gedaan die een andere versie van VLC gebruikt. HD kanalen en opnames spelen zonder schokken. De kwaliteit is daarmee vooral afhankelijk van je internet verbinding, met 0,8Mbps upload-snelheid en gebruik van de standaardinstellingen is er prima naar te kijken.

VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoi,

 

mogen we ook weten welke update je gedaan hebt?

 

mvg

 

De update heb ik van de ontwikkelaar ontvangen om te testen, ik denk dat de nieuwe versie morgen of over enkele dagen wel op zijn website staat.

 

Cheers

VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo

Link naar reactie
Delen op andere sites

De update heb ik van de ontwikkelaar ontvangen om te testen, ik denk dat de nieuwe versie morgen of over enkele dagen wel op zijn website staat.

 

Cheers

 

Inderdaad is de nieuwe versie 2.0.0.1 beschikbaar voor download sinds zaterdag. Draait tot nu toe probleemloos bij mij, ook de HD kanalen en het streamen van opnames over internet.

VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo

Link naar reactie
Delen op andere sites

HD werkt 9 van de 10 keer niet, omdat computer het HD beeld niet goed kan verwerken. (grafische kaart te licht oid) Bv groen beeld/blokken.

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

... En dan een typisch hollandse vraag wat kost het programma, ik kan het niet op de website vinden, en welke extra opties krijg ik er dan nog meer bij?

Ik heb 6 Euro betaald - 5,99 om precies te zijn :) - voor de 'licentie'. Na de betaling krijg je een licentie key waarmee het programma volledig open gaat: Voornamelijk de internet-streaming van je kanalen van je sat receiver, de opnames van de sat receiver en van eventuele andere drives in je lan waar media opstaan. De 6 Euro licentie is eenmalig en voor het draaien van het programma op een enkele pc. Je kunt daarna met verschillende apparaten (laptop, smart phone, pc, tablet) de stream afspelen. Voor zover ik kan zien, een apparaat tegelijk. aangepast door el canario

VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

maak sinds kort ook gebruik van dit mooie programma.

SD materiaal kan ik zonder enig probleem streamen, HD is een heel ander verhaal.

 

Vraag me nu af wat voor instellingen Sjaak veranderd heeft?

 

Systeem waar Enigma TV op draait is heeft een Intel E6300 met een onboard GPU (Intel 82945G express).

Er zit geen apart videokaart in omdat systeem vooral bedoeld is al data opslag en download bak, dus er hangt ook geen scherm aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook heel erg benieuwd naar welke instellingen Sjaak veranderd heeft. Ik gebruik Dreamstream en loop eigenlijk tegen dezelfde beperking van de HD-kanalen aan. Als er een programmatje is die dat wel aan kan, dan heb ik daar uiteraard wel oren naar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens je screenshot is je profile op Mobile ingesteld!

Ik heb juist de PC instelling gebruikt en daar nu 1000kpbs gebruikt en daar kan ik nog steeds geen HD naar mn werk streamen.

 

Zal even nog lager proberen.

 

UPDATE:

 

Even snel instelling op 400 en 0.25 gezet, maar nog steeds schokt alles. CPU staat dan op 88%

 

Heb thuis een 60 down/10 up verbinding

aangepast door seninha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...