Ga naar inhoud


Statistieken, voor wie dat interesseert!


Michel

Aanbevolen berichten


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

doe zo verder , ooit ben ik hier terechtgekomen als leek en dank zij dit forum kan ik ondertussen toch reeds een aardig woordje meedoen

Proficiat

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als leek gestart uit noodzaak (ega is buitenlandse dus wou graag Nilesat kijken )

Na twee maal een installateur te laten komen en me blauw betaald te hebben en de opmerking gekregen te hebben dat het in België toch niet lukt om Nilesat te krijgen dankzij dit forum toch gevonden dat het wel moet kunnen.

Daarna dan door ettelijke uren te lezen en een aantal vragen te stellen erin geslaagd om Nilesat te ontvangen.

Dus bedankt aan allen die hun kennis hier ten dienste van de andere forumleden stellen.

En uiteraard een welgemeende dank aan de moderatoren en beheerders van dit forum (en dit kan soms een ondankbare job zijn, ik spreek uit ervaring) om dit mogelijk te maken.

aangepast door wolverine

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

en

Ok... dus een gemiddelde bezoeker bekijkt 1929 topics per dag in 4 minuten? :)

 

Kom kom. Die 1929 verschillende topics worden niet door één bezoeker bekeken he. Dat zegt ook niemand. :P

 

------------

 

Al die oude gegevens hebt ik niet. Ik weet wel dat mijn voorgangers diverse keren grote aantallen oude accounts gewist hebben.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt zeker als een goed bezochte club moet ik zeggen, ga zo door.

En degene die altijd commentaar hebben moeten hun heil maar ergens anders gaan zoeken.

Ga zo door, en alvast prettige kerstdagen en een goed 2013.

VU + solo 2 SE met VTI 11    :) 
Dreambox 800HD met gemini
Visiosat Bi-satellite G4 4x Inverto black lnb's (13E,19E,23E,28E)
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom hier bijna dagelijks en lees met veel plezier de onderwerpen. Als ik een antwoord weet dan help ik een ander ook, net als weer anderen mij helpen. Beetje ideale wereldidee ;) Bedankt 4 all

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gemiddeld hebben we op de site 8.231 unieke bezoekers per dag die dan samen weer gemiddeld 1929 verschillende topics per dag bekijken. Daaruit blijkt dat we relatief veel trouwe terugkerende bezoekers hebben.

Tot nu toe was ik ook een van die (passieve) topic kijkers. Vorige week heb ik (de volledig terugbetaalde schotel ... ontvanger M7Sat801) TV Vlaanderen geïnstalleerd en daardoor denk ik voortaan ook (af en toe) bij te zullen bijdragen aan het informatiegehalte van enkele topics. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik vragen wat de kosten zijn voor het in de lucht houden van de GEHELE website?

 

Ik schat 3500€ per jaar. Incluis hosting en onderhoud. :)

Denk dat je met een 0 minder ook prima uitkomt, uitgaande van vrijwilligers die de site onderhouden.

 

Verder mooie site, kijk ook dagelijks graag even wat de nieuwtjes zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet alleen de kosten voor onderhoud de php code kost volgensmij ook geld

Misschien dat je beheerders hier meer duidelijkheid over kunnen verschaffen

 

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...