Ga naar inhoud


Nieuwe DreamboxEdit v5.1.0.2 nu ook met webstreams.


Loui (K)

Aanbevolen berichten


Hier werkt het ook niet.

Ik kan deze streams er inderdaad in plaatsen.

Maar als ik deze dan overzet naar de sat-ontvanger (VU+Duo in dit geval) dan is zie ik deze wel staan maar werken niet.

(en deze stream-codes werken wél als ik ze handmatig via DCC in de favorieten plaats).

 

Haal ik de kanalenlijst daarna weer binnen op mijn PC dan zie ik alleen nog maar de naam van de stream maar geen codes van die stream die ik ingebracht had.

Dus jet lijkt er op dat de codes niet in de sat-ontvanger verankerd worden.

 

Aan Loui(K) of anderen die het wel lukt: is het mogelijk een korte HowTo te schrijven want mij lukt het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de video en de change log eens bekeken onder Help, en volgens de maker moet er een knop zijn om streams te bewerken alleen die zie ik niet. :sick:

Wel zag ik een menu om al die bewerk meldingen uit te zetten, zag ook dat je een kanaal kunt bekijken via VLC vanuit DreamboxEdit, zag dit in de video.

Maar nu de streams nog bewerken dan is het een compleet programma, volgens Loui ''Met deze nieuwe versie kun je nu ook webstreams mee bewerken''. :P

post-33346-0-29630400-1356610935_thumb.png hierzo! Ik ga nog even uitzoeken wat wel en wat niet werkt en hoe en waarom. aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedank Loui, ik zie wat staan nadat ik de streams uitgelezen heb, maar ik zie een gedeeltelijke naam in beeld. Ik kan het venster niet goed aanpassen (instellingen?)zoals ik bij jouw screenshot zie. En als ik ze wil bewerken dan zie ik de naam staan en de gegevens tot aan .flv. Verder is hij niet compleet want de player parameters toevoeging achter .flv komt niet in beeld. Maar goed het begin is er, de R/TV streams zie ik ook nog niet.......

 

Sjaak (k)

Dat komt omdat de stream van ET-webstream zo #SERVICE 4097:0:0:0:0:0:0:0:0:0:rtmp%3A//edge03.streamgate.nl/live/omroepflevoland/mp4%3Alivestream1.mp4:FL%3A%20Omroep%20Flevoland wordt weer gegeven i.p.v. #SERVICE 4097:0:0:0:0:0:0:0:0:0:rtmp%3a//edge03.streamgate.nl/live/omroepflevoland/mp4%3alivestream1.mp4:Omroep Flevoland

#DESCRIPTION Omroep Flevoland

 

Dit zouden ze nog moete aanpassen hoop ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Loui, ben er al uit, heb net de nieuwe DreamboxEDIT 5.1.1.0 http://www.sat4all.com/forums/topic/318194-nieuw-dreamboxedit-5000/page__view__findpost__p__2127788 erop gezet, en nu werkt alles goed ook de rtv streams en mijn eigen samengestelde earthcamlive hd lijst :)

 

Klopt ik had het nog niet gemeld maar deze werkt nu wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...