Ga naar inhoud


Nieuwe functie: Beste antwoord!


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Sinds gisteren hebben we hier in de meeste forums een nieuwe functie in gebruik: Beste antwoord!

 

Als topic starter (vraagsteller) kan je onderaan het beste antwoord op jouw vraag op de knop Image5.png drukken.

 

Hiermee markeer je dat antwoord als het beste antwoord op jouw vraag. Dat is handig voor mensen die op dezelfde vraag het juiste antwoord zoeken.

 

Krijg je later een (nog) beter antwoord? Geen probleem, dan kan je altijd nog op 'Toch niet beste antwoord' drukken en in het betere antwoord wederom op 'Dit is het beste antwoord' drukken.

 

Gebruik deze functie dus als je antwoord op je vraag gekregen hebt.

 

Bvd,

 

Het sat4all team

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Daar verschillen we dan een beetje van mening.

 

Het is niet in ieder topic even zinvol, maar in +/- 60% van de topics in forums waar deze functie is aangeschakeld, is er wel degelijk altijd iemand die het 'beste antwoord' heeft gegeven dat ook voor andere leden heel erg zinvol is.

 

Het komt maar al te vaak voor dat een topic 5 of meer pagina's lang is en er maar één of twee berichten in dat topic staan die daadwerkelijk de vraag beantwoorden. Dan lijkt het mij toch erg handig dat je niet hoeft te zoeken.

 

Het moedigt bovendien ook vraagstellers aan om feedback te geven over de oplossing van hun probleem.

 

Toch bedankt voor de opbouwende kritiek! :)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeker een goede aanvulling , een mooie feedback zal ons aansporen om nog beter te doen

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar met de verandering aan de site zie ik de zoekfunctie nergens meer staan...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het, je moest de cookies weer eerst accepteren....toen kwam het weer tevoorschijn..

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...