Ga naar inhoud


zenders rangschikken


Gast boot2

Aanbevolen berichten

weet iemand hoe je de zenders (favorieten:nederlandse zenders) kunt wijzigen in volgorde

heb alles geprobeerd - meestal gaat dit middels de menu - kan niks vinden

 

bijvoorbaat bedankt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is handig als je ook verteld welke Image jij op dit moment gebruikt want dat kan per Image verschillend zijn.

Je kunt één van de hier op dit forum beschikbare zenderlijsten gebruiken waarin al Favoriten (waaronder ook Nederlands) aangemaakt zijn maar je kunt dit ook via het programma DreamboxEdit bewerkstelligen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet erg op de hoogte van alle mogelijkheden, maar als je bedoeld image is bv PL/I open of zoiets??? Dit zie ik voorbijkomen tijdens de opstart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boot,

 

Ik wil je graag helpen, echter ik bemerk dat je de basiskennis niet hebt. Weet je bijvoorbeeld hoe je een image moet flashen, met zulke kreten zal je in dit forum te maken krijgen. Om jouw vraag beknopt te kunnen beantwoorden heb je wel deze kennis nodig. Deze kennis kan je opdoen in de verschillende forums, zoals Open Pli, Dreambox etc. Ikzelf ben de laatste maanden pas actief op dit forum en er  kwamen soms onderwerpen ter sprake waar ik niets van begreep.Ik heb toen (en dat doe ik nog steeds) op die onderwerpen geGoogled. Zo kom je aan je kennis. Om toch antwoord op je vraag te geven, Ik gebruik zelf DreamboxEdit, daarmee kan je zelf je zenderlijsten indelen/groeperen en deze lijsten opslaan op de pc. Ga je bijvoorbeeld opnieuw flashen,,,,, kan je altijd deze lijsten weer van je computer uploaden naar je Duo. Dit programma is te downloaden op het internet. Veel succes.

Duo en Ultimo, Open PLi 4.0, Astra 1,2,3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet iemand hoe je de zenders (favorieten:nederlandse zenders) kunt wijzigen in volgorde

heb alles geprobeerd - meestal gaat dit middels de menu - kan niks vinden

 

bijvoorbaat bedankt

Eerst de zenderlijst in beeld zetten/openen dan op de menuknop drukken aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de zender gaan staan, vervolgens op de menu knop drukken,dan kiezen voor verplaatsmode activeren,en dan op een zender gaan staan die je wil verplaatsen en dan op ok drukken dan kan je met de toets naar boven en naar beneden de zender verplaatsen binnen het boeket wil je een zender van boeket a verplaatsen naar boeket b dan ga je op de zender staan en dan druk je menu en kies je voor zenders toevoegen aan een boeket en dan kan je met de toets naar boven en naar beneden de zender toevoegen door op het boeket te gaan staan en dan op ok te drukken en binnen dat boeket kan je de zender dan weer verplaatsen ook kan je op een zender gaan staan en op menu drukken en dan voor invoer verwijderen kiezen dan word de zender uit het boeket verwijderd.....dit is hoe het werkt met open pli op je ontvanger

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...