Ga naar inhoud


Hoe sluit ik mijn laptop aan op mijn Vu+ solo?


chez
Ga naar oplossing Opgelost door Michel,

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

 

Ik ben nieuw in de satelliet wereld en heb net een vu + solo2 aangeschaft.

Ik heb twee vragen.

1) ik wil graag films etc direct op een usb stick zetten, maar zodra ik dat probeer krijg ik een foutmelding dat het bestand te groot is om over te zetten. de film is bijna 6 mb en ik heb ergens gelezen dat je max maar 4 gb kan overzetten. ( De usb heeft 8gb) dus ik dacht mischien kan ik de film eerst op mijn labtop zetten en dus kom ik uit bij de volgende vraag.

 

2) Ik wil graag mijn labtop aan mijn solo2 aansluiten, iemand een idee wat de beste manier is en hoe het werkt?

 

Alvast vriendelijk bedankt voor de reacties.

Chez

aangepast door Michel
Verplaatst naar het juiste forum, onduidelijk onderwerp

VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


USB stick niet fat32 formatteren maar NTFS dan zou het moeten werken

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het programma Dreambox Control Center E2 (DCC_E2) op je laptop kun je via het netwerk verbinding maken.

En dan kun je via ftp de bestanden naar je laptop overzenden.

 

Je bedoelt denk ik de bestanden via ftp overzetten naar naar de usb stick in de dreambox Andrew.Dat kan inderdaad via media/usb.

Nadeel van deze manier is wel dat je met een HD film snel tegen capacitets problemen aan loopt.Maar een gewone film moet zeker kunnen zo.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie