Ga naar inhoud


info xtrend 6500hd


josse

Aanbevolen berichten


Leesvoer:  http://www.sat4all.com/forums/topic/326730-editie-15-xtrend-et9500-enigma2-twin-tuner/

En er is nog wel meer te vinden op dit forum over deze ontvanger als je de zoekfunctie gebruikt.

 

Suc6.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de ET6500 nu 5 maanden en ben er heel tevreden over. De beeldkwaliteit vind ik heel goed (en ik ben niet iemand die snel tevreden is), maar ik kan niet echt vergelijken omdat het m'n eerste HD-ontvanger is.

Door de dealer geleverd met OpenPli 2.1 en CCcam 2.3.0. 'k Heb er zelf nog een HD ingestoken en een paar plugins gedownload (CCcam info en iets om stukken uit opnamen te knippen).

Nog geen noemenswaardige problemen gehad met deze ontvanger!

Triax TDS-80, TVV duo LNB, Xtrend ET6500 (OpenPLi 4), SAB Titan Micro SE, VU+ Uno 4K SE (OpenPLi 7.2)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het over de moviecut plugin.

Er is 'standaard' al een cutlist editor waamee je kunt aangeven wat er moet uitgeknipt worden. Als je dan afspeelt worden deze stukken overgeslagen, maar ze blijven nog wel op de disk staan en nemen dus plaats in beslag.

Met de moviecut plugin komt er een menu-item 'execute cuts' (of zoiets) bij, en hiermee kan je de stukken er echt uitknippen.

Triax TDS-80, TVV duo LNB, Xtrend ET6500 (OpenPLi 4), SAB Titan Micro SE, VU+ Uno 4K SE (OpenPLi 7.2)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...