Ga naar inhoud


Externe harddisk niet zichtbaar in VU


flashcs

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik heb een externe harddisk met eigen voeding aangesloten op de USB aansluiting van de VU Duo

heb de box paar geheel gereboot maar zie nergens in de menu's de disk terug.

 

er zit ook een interne werkende hdd in de vu.

 

de externe heeft een hdd van 3 TB,  kan dat de oorzaak zijn ?

 

alvast dank !

Vu+ Duo  / Gigablue quad / Maximum AMBQ 24 duo-lnb quad /  Triax 88 cm / 2x Philips HDTV Ambilight

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hey Tonsky,

 

jij bent er ook altijd hé,  geweldig.  Ik begin ondertussen ook aardig verslaaft te raken aan die doos.

 

het is inderdaad een hagelnieuwe die ik eraan gehangen heb.  Ik heb begrepen dat een 3 TB te groot is om in te bouwen.

 

thx

Vu+ Duo  / Gigablue quad / Maximum AMBQ 24 duo-lnb quad /  Triax 88 cm / 2x Philips HDTV Ambilight

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja inbouwen en dus ook extern eraan te hangen per e-sata / usb

ofwel extern is een PC / server / NAS.

ciao

 

oeps...

er is wel een mogelijkheid voor groter dan 2 TB hdd inbouwen in de DUO

ik kom er op terug want die heb ik net niet liggen :grin:

aangepast door Tonskidutch

The Voice Of Experience

Fatboy Slim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tonsky,

 

jij bent er ook altijd hé,  geweldig.  Ik begin ondertussen ook aardig verslaaft te raken aan die doos.

 

het is inderdaad een hagelnieuwe die ik eraan gehangen heb.  Ik heb begrepen dat een 3 TB te groot is om in te bouwen.

 

thx

 

Ik begrijp nu niet helemaal dat jij deze vraag nog stelt terwijl jij deze VU hier op het forum te koop aanbiedt.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

nou dit is allemaal nog net deze morgen allemaal,  daarom wilde ik net Tonsky om info vragen want ik wil niet iets verkopen wat niet werkt.

Stel dat het niet lukt om te verkopen wil ik toch weten of het werkt.   Ik zal de advertentie even aanpassen.

Vu+ Duo  / Gigablue quad / Maximum AMBQ 24 duo-lnb quad /  Triax 88 cm / 2x Philips HDTV Ambilight

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt helemaal Tonsky,

 

ik heb twee duo's  en wil er nu één verkopen en een solo2  aanschaffen.  Omdat er geen reactie op de losse box kwam,

probeer ik het nu met een aanbieding incl. 3tb interne of externe HDD. Moet het wel werken uiteraard.

 

Ik ben inmiddels zover dat ik onder menu> harddisk >  de 3TB ext hdd heb kunnen initialiseren.

alleen verder vind ik hem nergens terug.  Ook apparaatbeheer vind ik niet,  moet ik dat eerst installeren ?

 

thanx again !

Vu+ Duo  / Gigablue quad / Maximum AMBQ 24 duo-lnb quad /  Triax 88 cm / 2x Philips HDTV Ambilight

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren,

 

ik heb de schijf nu zichtbaar onder apparaatbeheer, op welk formaat dien ik deze nu te formatteren / initializeren ?

 

 

thx Again !

 

 

post-67501-0-63457000-1371302257_thumb.jpg

aangepast door flashcs

Vu+ Duo  / Gigablue quad / Maximum AMBQ 24 duo-lnb quad /  Triax 88 cm / 2x Philips HDTV Ambilight

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonsky, wederom bedankt !

 

mag ik er nu van uitgaan dat als ie extern werkt de schijf ook intern zal werken ?

Ik zag de tekst " converteer bestandssysteem ext3 naar "  ......  als ik dit kies kan ik vervolgens één van de twee schijven kiezen.

Is dit om alle bestanden/opnames  over te zetten naar de nieuwe schijf ?

 

Verder heb ik nu het probleem dat het beeld om de 10 seconden even bevriest,  waar kan dit aan liggen ?

 

@ Jurgen;  geen probleem hoor,  ik heb de advertentie even offline gezet !

 

Ik wou 1 van de duo's  vandaag verkopen omdat er elders een aanbieding op een solo2 vandaag verloopt !

 

Thx !

Vu+ Duo  / Gigablue quad / Maximum AMBQ 24 duo-lnb quad /  Triax 88 cm / 2x Philips HDTV Ambilight

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...