Ga naar inhoud


Bellen 0900 nummers Budgetphone UNO - kosten 09 + 3ct!


Aanbevolen berichten

Omdat onlangs de tariefregels voor bellen naar 0900 nummers vanaf een vaste lijn gewijzigd zijn, had ik dit punt aangekaart bij de helpdesk van Budgetphone.

 

Zoals bekend is rekent Budgetphone wel een heel erg hoog tarief voor het bellen naar 0900 nummers als je het goedkoopste abo hebt: Vroeger prepaid, nu Budgetphone UNO.

Omdat op de website nog steeds vermeld stond dat je 2x het 0900 tarief moest betalen had ik hier een vraag over... je mag volgens de nieuwe telecomwet maximaal het 0900 tarief betalen + de kosten voor een gesprek binnen nederland naar een vast nummer...

En ja hoor... 1 dag later keurig netjes antwoord van de helpdesk!

Ze hebben het aangepast... het staat nu ook op de website vermeld. Vanaf nu betaal je dus het 0900 tarief + 3ct extra. Dat is een hele verbetering!

 

Ondanks dat het een gewoon wettelijke regeling is, die eigenlijk niets met Budgetphone te maken heeft, vind ik wel dat ze snel geantwoord hebben op een vraag en ze hebben dan ook gelijk de zaak aangepast.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...