Ga naar inhoud


Nog geen akkoord Fox over doorgifte via kabel.


Johan45

Aanbevolen berichten

Diverse berichten op internet melden dat Fox nog geen overeenstemming heeft over de doorgifte

van Fox door de kabelmaatschappijen.

Fox is het vroegere Eredivisie live.

Uit de berichtgeving valt op te maken dat de tijd dringt daar anders de eerste speelronde van de Eredivisie,

van 2 tot en met zondag 4 augustus niet live te zien is.

De woordvoerder van Fox, Maarten van Rooijen meld dat er tot nu toe geen overeenstemming met geen enkele maatschappij is.

Of dit ook met betrekking tot CanalDigitaal zo is is nog niet duidelijk, de berichtgeving op internet heeft het alleen over de kabelmaatschappijen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als jij nog eens kranten gaat lezen DeBeek dan zal je wel doodziek worden van de schrijffouten.

Mocht je verder nog commentaar willen geven dan doe je dat door de waarschuwmoderator knop.

Eén keer wil het nog wel door de vingers zien, misschien heb je last van de warmte, maar bij een tweede keer volgen er maatregelen.

Als dit gedrag je handelsmerk wordt, en daar lijkt het wel op gezien je gedrag naar andere gebruikers in je verleden, kan je maar beter onthouden van enig commentaar op dit board.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat alle aanbieders een probleem hebben als ze hun betalende klanten van EDL onthouden in de eerste speelronde(n).

Maar zoals vaker met dit soort dingen zal er op het laatste moment wel een akkoord komen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach,

 

en als er geen akkoord snel komt,dan draai ik mijn schoteltje naar astra 1 op sportdigtal,die zenden bijna alles uit.

Bespaart ook nog een mooi bedrag.Dan maar geen nederlands kommentaar.

Zo een ramp is dat niet;gelukkig had ik op tijd opgezegd dit jaar.

Eigenlijk jammer,want ik was best een fan van het oude eredivisie-live.

Nou moeten we nog maar zien wat die Murdock met ons doet.

En als ie het te bont maakt doe ik een jaartje sport1 voor de verandering.

:D

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de vorige deal met Eredivisie Live is één van de partijen 2 uur voor de persconferentie akkoord gegaan dus het zal allemaal wel goed komen. Waar ik me meer zorgen om maak is het feit dat alleen het eerste kanaal in HD gaat worden uitgezonden terwijl ik nu 4 kanalen in HD, een behoorlijke achteruitgang en niet meer van deze tijd!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

canal digitaal heeft een overeenkomst met fox afgesloten:

De FOX Sports Eredivisie 1 en FOX Sports International 2 zijn in HD-kwaliteit te bekijken. FOX Sports Eredivisie 3 en FOX zijn vooralsnog in SD te bekijken.

bron: totaal tv

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke Asttra 3 traqwnsponder en welke frequentie is dat? Ik denk dat DVB-S2 videocodes MPEG4 met 8PSK.

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...