Ga naar inhoud


Skins VTI 6.02


intruder
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb de VTI image 6.02 op mijn VU Duo geinstalleerd, maar ik wil hier een andere skin op hebben want ik vind de AtileHD niet mooi.. Maar geen enkele skin werkt....als ik EMC wil gebruiken krijg loopt hij vast en kan ik geen enkele knop op mijn afstandbediening gebruiken, en moet hem eerst weer opnieuw opstarten, of krijg een green screen. Hoe kan ik dit oplossen?

 

b.v.d. voor de info.

 

Intruder

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik heb de skin vuhdplus van maggy op mijn duo2 draaien, en emc doet het prima. Het kan zijn dat de skinbouwer niet de zaken in de skin heeft gezet die emc nodig heeft, en dan krijg je inderdaad een green screen.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb de VTI image 6.02 op mijn VU Duo geinstalleerd, maar ik wil hier een andere skin op hebben want ik vind de AtileHD niet mooi.. Maar geen enkele skin werkt....als ik EMC wil gebruiken krijg loopt hij vast en kan ik geen enkele knop op mijn afstandbediening gebruiken, en moet hem eerst weer opnieuw opstarten, of krijg een green screen. Hoe kan ik dit oplossen?

 

b.v.d. voor de info.

 

Intruder

heb je ook in de desbetreffende updates gekeken, blauw groen (nieuws) als er een bug zit in een skin wordt die meestal per update herstelt (staat ook vermeld onder VTI 6.0.2 nieuws in dit subforum, welke updates er al waren)

Ride Like The Wind

Christopher Cross

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een update via blauw en groene knop uitgevoerd en als ik nu EMC wil gebruiken krijg ik de melding "No Module Json"  Gebruik de skin VUHDPlus.

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Link naar reactie
Delen op andere sites

goh?

even voor de duidelijkheid een en ander betreffende EMC heeft ook te maken met de versie EN met de mounts die ingesteld waren voorafgaand aan de flash naar een hoger image versie

 

zeker als je een restore van de backup hebt toegepast waar symbolik links in opgenomen zijn

en welke verwijzen naar een mount / map die niet meer gevonden wordt.

 

ik kan niet alles zo maar voorspellen en vooruitzien

ik ben afhankelijk aan de informatie (wie niet) bij het geven van antwoorden.

 

als ik veel tekst gebruik en jij heel weinig, kom ik niet ver

Ride Like The Wind

Christopher Cross

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen restore van een backup gedaan, EMC werkte met versie 1.1.0 prima.....en heb hem dus geupdate ( via de blauwe/groene knop..) naar de versie 3.7.0 en dan krijg ik ineens die melding!

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook de blue hd skin van Maggy er op en die doet het goed moet ik zeggen, wel heb ik bij 3 hd zenders van canal digitaal dat het even duurt dat ze open gaan.

VU + solo 2 SE met VTI 11    :) 
Dreambox 800HD met gemini
Visiosat Bi-satellite G4 4x Inverto black lnb's (13E,19E,23E,28E)
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ intruder

 

probeer dit eens

Per Telnet :

opkg update

opkg install python-json

Dan GuI opnieuw starten .

 

Bovenstaand uitgevoerd en het werkt weer......bedankt voor de tip

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...