Ga naar inhoud


OpenPLi stopt met images voor nieuwe DMM boxen


Gerard 76

Aanbevolen berichten


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Lijkt mij ook niet zo vanzelf sprekend dat OpenATV zou stoppen als OpenPli stopt met de DM ondersteuning. Ze hebben hun eigen omgeving en hoogstwaarschijnlijk hun eigen repository. Je zou de update URL eens moeten vergelijken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

als deze toch zou stoppen (pli)

dan neem je toch gewoon een andere software

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn speel DM500HD ook een paar weken nu OE 2.0 Experimental draaien. Werkt prima! En met HBBTV ondersteuning. Enige nadeel is dat de images steeds meer volwassen worden en zeker met een DM500HD V1 snel het geheugen vol is. CCCam erin, CCCamInfo, HBBTV Browser, Zenderlijst voor 4 satellieten en de boel is al vol. Ga er nu een USB printje inzetten om de flashruimte te vergroten met een USB stick..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn speel DM500HD ook een paar weken nu OE 2.0 Experimental draaien. Werkt prima! En met HBBTV ondersteuning. Enige nadeel is dat de images steeds meer volwassen worden en zeker met een DM500HD V1 snel het geheugen vol is. CCCam erin, CCCamInfo, HBBTV Browser, Zenderlijst voor 4 satellieten en de boel is al vol. Ga er nu een USB printje inzetten om de flashruimte te vergroten met een USB stick..

je kan dat er ook terug uitdoen CCCamInfo en nog een skin die je niet nodig hebt

dan krijg je weer een paar mb vrij

ook enkele landen kan je verwijderen 

langs jou dcc tool

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou net weer een dreambox kopen, maar moet nu toch maar even verder zoeken.

bij een andere linux ontvanger is dat ook hoor

dus met andere woorden een andere soft erop zetten 

zelf heb ik ook pli nu!

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

CCCamInfo heb ik in gebruik om de kaartrechten uit te lezen. Heb ook nog de oude CCCam.xml ppanels, maar die ondersteunt OE 2.0 helaas niet. Skins gebruik ik niet op de speel Dm500HD. Aantal landen terugbrengen levert 530kB op.

 

Nee, een USB stick is de meesthandige oplossing...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou net weer een dreambox kopen, maar moet nu toch maar even verder zoeken. ???

 

Nou mijn DM7020HD met Dream multimedia OE2.0 erop heeft nog nooit zo lekker gedraaid.

draai hier nu ook een week of wat de GP 3 - OE2.0 op de 8000 en de 7020hd mijn boxen hebben nog nooit zo goed gedraaid als nu . Mis pli totaal niet meer moet ik zeggen. aangepast door wortellica
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe is PLi de enige die mijn DVB-T insteektuner van Philips ondersteunt.

Heb dit weekend nog de laatste Newnigma geprobeerd, en no luck...

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...