Ga naar inhoud


openwebfig geen kanalen.


Tw-er

Aanbevolen berichten

Hoi;

 

Ik heb dit ooit al eens gevraagd maar geen  antwoord op gekregen dus formuleer ik mijn vraag maar even anders en probeer ik er een screenshot bij te voegen.

Als ik via openwebfig probeer een timer in te stellen kan ik geen kanaal kiezen want daar staat "nothing"

Heb er enkel dagen terug openpli 4 opgezet en hoopte dat de kanalen er terug door zouden komen maar helaas.

Zal waarschijnlijk ergens en instelling zijn maar ik zou niet weten waar te zoeken.

Via epg is er geen probleem en kan ik een timer zo "adden"

 

Iemand een idee?

 

Alvast bedankt.

post-43987-0-64556200-1386271974_thumb.png

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Misschien een overbodige opmerking, maar heb je achter 'nothing' op dat drop-down pijltje gedrukt? Misschien dat daar dan gekozen worden uit 'Zap' en 'Record'? Zo werkt het op mijn DM8000 immers ook...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb op het pli forum gelezen dat men aan de openwebif plugin aan het werken is. ;)

misschien ff afwachten.

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn Duo2 draait vti 6.0.3. In de openweb interface staat bij mij bij timers het eerste kanaal van het eerste boeket, en met het pull down menutje kan ik gewoon kiezen welk kanaal ik een opname wil plannen.

Wellicht is het inderdaad een kwestie van even afwachten. Heb je al eens geprobeerd om de openwebinterface te verwijderen en opnieuw te installeren? In vti is het een plugin, en dat zal denk ik in pli niet anders zijn.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Duo2 draait vti 6.0.3. In de openweb interface staat bij mij bij timers het eerste kanaal van het eerste boeket, en met het pull down menutje kan ik gewoon kiezen welk kanaal ik een opname wil plannen.

Wellicht is het inderdaad een kwestie van even afwachten. Heb je al eens geprobeerd om de openwebinterface te verwijderen en opnieuw te installeren? In vti is het een plugin, en dat zal denk ik in pli niet anders zijn.

wel, ik gebruik de functie eigelijk nooit.

heb net ff getest en blijkt bij mij op de duo2(pli4) ook correct te werken(ik kan met pull down kanalen kiezen)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Duo2 draait vti 6.0.3. In de openweb interface staat bij mij bij timers het eerste kanaal van het eerste boeket, en met het pull down menutje kan ik gewoon kiezen welk kanaal ik een opname wil plannen.

Wellicht is het inderdaad een kwestie van even afwachten. Heb je al eens geprobeerd om de openwebinterface te verwijderen en opnieuw te installeren? In vti is het een plugin, en dat zal denk ik in pli niet anders zijn.

Ik ga dit straks eens verwijderen en dan terug plaatsen hopelijk is dat de truck.

 

Bedankt

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dit straks eens verwijderen en dan terug plaatsen hopelijk is dat de truck.

 

Bedankt

 

Als je er maar wel voor zorgt dat je oude cache leeg is, want ander pikt je browser gewoon weer de oude bestanden op uit de cache.

Deze week was ik een beetje aan het kijken waarom men nu bijna dagelijks de openwebif wijzigd, maar dat is meer om taal pakketten bij te werken zag ik.Wat mij toen ook opviel was, dat men nog de Jquery versie 1.6 gebruikt, terwijl ik op mijn sites al op 1.10 zit.

Heb toen eens 1.10 erop gezet, maar ze blijken in de UI nog een eigen Jquery subfile te gebruiken die dan omvalt.

Toen ik alles terug had gezet naar 1.6, deed de openwebif het nog steeds niet goed, maar na het legen van de cache was alles weer koek en ei.

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was domme vraag van mij ik zocht het weeral veel moeilijker en dacht naar een cache in de vu zelf :sick:

 

Dus cache in firefox gewist  openwebfig eraf alles afgezet en daarna terug herstart webfig er terug op maar blijft hetzelfde :mad:

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...