Tonskidutch Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april Der is een oldtimer / classic Car bijeenkomst ergens, want vandaag heb ik er zoveel gezien tijdens mijn wandeling, die gingen beslist niet naar België om te tanken in Veldwezelt, Bilzen of Hasselt. Een wonderschone Ford Taunus V6 uit 76 bijvoorbeeld. Alhoewel de velgen een beetje to much waren in goud kleur. Tank waar je wilt en maak geen onnodige ritjes. My Precious Thing Llorca
Sprietje Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden Ik lees in de krant: Benzineprijs in Spanje op het laagste niveau sinds eind 2022 Bij een goedkope pomp in Cartagena kost de brandstof nu: Diesel: €1,189 Euro 95: €1,289 Dat is leuk tanken.
Tonskidutch Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden Is mij iets te ver over de grens 😁 My Precious Thing Llorca
gerrit B Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Goedkoopste euro 95 (E10) hier in de buurt 1,76.9 goedkoopste diesel 1,43.9 Ga ik over de grens dan is E10 1,61.9 en diesel 1,49.4 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Gerard 76 Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Prijzen zakken in NL ook wel maar vergeleken met een paar maand geleden nog geen 8 ct Reguliere prijs is ongeveer 1,86 gemiddeld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen