waterpas Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 16 minuten geleden, Tonskidutch zei: spierpijn, inspanning extra voedsel? Dat is geen prijskaartje, dat zijn de gevolgen. Als je tevoren weet dat je daar tegenop ziet, heb ik hier een gratis advies; kies een andere bestemming en fiets met de wind mee! 1 In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
gerrit B Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden en daar dan gaan wachten tot de wind gaat liggen en dan weer terug fietsen? zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Eduard07 Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Als er zoveel en zo vaak (dikke) wind staat, ben je een dief van je eigen beurs als je geen windmolens plaatst zodat je minder tot niet afhankelijk bent van dat oliegesheik! 🤔 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
waterpas Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Welnee, vandaar uit weer een andere bestemming met de wind mee. Tonski wil gecompenseerd worden voor tegenwind, dat kan ik aanvullen met nog veel meer ongemakken maar daar ga je zelf over. En die andere bestemming was natuurlijk een grap. In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Stel de benzineprijs stijgt naar 3 euro per liter, dan incasseert de overheid ruim 3 miljard euro per jaar extra. Hoge brandstofprijzen zorgen in 2026 voor aanzienlijk koopkrachtverlies, waarbij 80% van de werkenden meer moet betalen voor reiskosten en 40% moeilijker kan rondkomen. De inflatie kan door stijgende energieprijzen met 0,6 tot 1,5 procentpunt stijgen. Momenteel is Nederland het duurste Europese land om in te tanken. Dit komt deels door het conflict in het Midden-Oosten, maar ook omdat de accijnskorting is teruggedraaid per 2026. Actuele dieselprijzen (stand 21.03.2026) Nederland € 2,45 Duitsland € 2,31 België € 2,10 Frankrijk € 2,13 Luxemburg € 2,00 Moldavië € 0,77 Rusland € 0,78 Aan de bron, in de Verenigde Arabische Emiraten, tank je diesel voor ongeveer € 0,65. In Nederland bedraagt de accijns op Diesel op dit moment € 0,84469 per liter. Over het totale bedrag, ruwe olie, raffinage, transport, levering, en accijns wordt nog eens 21% btw geheven. De adviesprijs voor diesel bedraagt vandaag € 2,681 / liter. Ik heb morgen een rit van ongeveer 1.000 km gepland, de eerste stop is in België om te tanken. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 1 uur terug, waterpas zei: Tonski wil gecompenseerd worden voor tegenwind, ik wil helemaal niks, vroeg me enkel af waarom automobilisten gecompenseerd MOETEN worden. Dat was een essentiële vraag inzake transport mobiliteit en openbaar vervoer. Dacht dat jij dat wel kan waarderen, verkeerde inschatting van mij. Dus ja hele binnensteden zijn prima te ontsluiten / bereikbaar met de fiets als die op menselijke kracht wordt voortbewogen. Dotyku Motyl Beata Przysbytek
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen