Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden (aangepast) Juist ja die Mark, die fietste naar z'n werk. Dat die nog herinneringen eraan heeft nu zwaar bewapend in de limo...? eigenlijk wilde ik zelf deze ophalen/importeren maar dat kan ik misschien maar beter niet doen. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=449166007&dam=false&fe=DYNAMIC_CHASSIS_CONTROL&isSearchRequest=true&ms=1100%3B6%3B%3B&od=up&ref=srp&refId=4b18a07d-ec77-5798-804f-2618579c3508&s=Car&sb=rel&searchId=4b18a07d-ec77-5798-804f-2618579c3508&vc=Car 8 uren geleden aangepast door Tonskidutch Keep Going Boozoo Bajou, Tony Joe White
Noordzee Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 5 uren geleden, OFDM zei: Even een linkje want jullie worden erin aangesproken ha: https://www.ad.nl/binnenland/tanktoerisme-is-een-mythe-alleen-kleine-groep-diehards-pakt-die-50-cent-korting~a55f8b39/?slug_rd=1 Tsjaa, het is natuurlijk maar net waar je woont. Toevallig woon ik niet zo heel ver van de oostgrens en dan is het in Duitsland tanken lucratief. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
cookie monster Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Tanken kost mij niets , ik heb geen gemotoriseerde voertuigen , dus besparing .... 🙂💶 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Alventali Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 3 uren geleden, Noordzee zei: Tsjaa, het is natuurlijk maar net waar je woont. Toevallig woon ik niet zo heel ver van de oostgrens en dan is het in Duitsland tanken lucratief. Dat geld voor mij hetzelfde. Kijk vanuit de woonkamer rechtstreeks uit op Duitsland Goed het eerste wat je ziet zijn die windmolens in Fehndorf maar die staan nog net ver genoeg weg om er verder geen hinder van te hebben. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
gerrit B Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 4 uren geleden, cookie monster zei: Tanken kost mij niets , ik heb geen gemotoriseerde voertuigen , dus besparing .... 🙂💶 nou..?????? Hoe kom jij dan op plekken waar je niet meer lopend of met de fiets kunt komen? misschien ook goed om te weten De stroomprijs wordt grotendeels bepaald door de duurste energiebron die nodig is om aan de vraag te voldoen. Vaak zijn dit gascentrales, waardoor de stroomprijs sterk samenhangt met de gasprijs. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen