Tonskidutch Geplaatst: dinsdag om 13:04 Geplaatst: dinsdag om 13:04 (aangepast) Juist ja die Mark, die fietste naar z'n werk. Dat die nog herinneringen eraan heeft nu zwaar bewapend in de limo...? eigenlijk wilde ik zelf deze ophalen/importeren maar dat kan ik misschien maar beter niet doen. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=449166007&dam=false&fe=DYNAMIC_CHASSIS_CONTROL&isSearchRequest=true&ms=1100%3B6%3B%3B&od=up&ref=srp&refId=4b18a07d-ec77-5798-804f-2618579c3508&s=Car&sb=rel&searchId=4b18a07d-ec77-5798-804f-2618579c3508&vc=Car dinsdag om 13:08 aangepast door Tonskidutch Ramona The Blue Diamonds
Noordzee Geplaatst: dinsdag om 15:18 Geplaatst: dinsdag om 15:18 5 uren geleden, OFDM zei: Even een linkje want jullie worden erin aangesproken ha: https://www.ad.nl/binnenland/tanktoerisme-is-een-mythe-alleen-kleine-groep-diehards-pakt-die-50-cent-korting~a55f8b39/?slug_rd=1 Tsjaa, het is natuurlijk maar net waar je woont. Toevallig woon ik niet zo heel ver van de oostgrens en dan is het in Duitsland tanken lucratief. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
cookie monster Geplaatst: dinsdag om 15:20 Geplaatst: dinsdag om 15:20 Tanken kost mij niets , ik heb geen gemotoriseerde voertuigen , dus besparing .... 🙂💶 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Alventali Geplaatst: dinsdag om 18:38 Geplaatst: dinsdag om 18:38 3 uren geleden, Noordzee zei: Tsjaa, het is natuurlijk maar net waar je woont. Toevallig woon ik niet zo heel ver van de oostgrens en dan is het in Duitsland tanken lucratief. Dat geld voor mij hetzelfde. Kijk vanuit de woonkamer rechtstreeks uit op Duitsland Goed het eerste wat je ziet zijn die windmolens in Fehndorf maar die staan nog net ver genoeg weg om er verder geen hinder van te hebben. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
gerrit B Geplaatst: dinsdag om 19:26 Geplaatst: dinsdag om 19:26 4 uren geleden, cookie monster zei: Tanken kost mij niets , ik heb geen gemotoriseerde voertuigen , dus besparing .... 🙂💶 nou..?????? Hoe kom jij dan op plekken waar je niet meer lopend of met de fiets kunt komen? misschien ook goed om te weten De stroomprijs wordt grotendeels bepaald door de duurste energiebron die nodig is om aan de vraag te voldoen. Vaak zijn dit gascentrales, waardoor de stroomprijs sterk samenhangt met de gasprijs. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
cookie monster Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden 17 uren geleden, gerrit B zei: Hoe kom jij dan op plekken waar je niet meer lopend of met de fiets kunt komen? Ik ben slechtziende , heb dus geen rijbewijs , fietsen mag ik ook niet !! Het openbaar vervoer is mijn enige gemotoriseerde verplaatsing , in België is De Lijn gratis voor mindervaliden in Vlaanderen , De trein is ook gratis voor slechtzienden en blinden: Die laatste kaart krijg je niet zomaar !!!! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Moderator ceesv Geplaatst: 20 uren geleden Moderator Geplaatst: 20 uren geleden In het ene bericht in de krant staat het volgende: "Verlagen brandstof accijns geen optie voor D66: sneller onafhankelijk worden van fossiele brandstoffen." Een paar uur eerder kon je in de krant het volgende lezen. "Door de snelle groei van duurzame energie en het toenemende stroomverbruik raakt het elektriciteitsnet in Nederland op steeds meer plekken vol. Dat noemen we netcongestie. Vanaf 1 juli krijgen partijen die bijdragen aan het verminderen van de druk op het net én aan maatschappelijk vitale functies (zoals ziekenhuizen, drinkwaterbedrijven en hulpdiensten) voorrang. Daarna volgen onder andere woningbouwprojecten, scholen en warmteprojecten. De nieuwe regels bepalen de volgorde van voorrang, maar creëren geen extra ruimte op het elektriciteitsnet. Particulieren die een zwaardere stroomaansluiting willen, komen na 1 juli op een wachtlijst." Lezen ze in Den Haag eigenlijk kranten of leven ze daar in een virtuele wereld? 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
cookie monster Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden (aangepast) 6 uren geleden, ceesv zei: Lezen ze in Den Haag eigenlijk kranten of leven ze daar in een virtuele wereld? Nou .... 😁 Net zoals in de Wetstraat , ze ontnemen u droogweg alles , en dan .... hebben ze nog niet genoeg !! Zakken vullen , zonder het zelfs te verhullen !! 14 uren geleden aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
waterpas Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden 31 minuten geleden, ceesv zei: In het ene bericht in de krant staat het volgende: "Verlagen brandstof accijns geen optie voor D66: sneller onafhankelijk worden van fossiele brandstoffen." Een paar uur eerder kon je in de krant het volgende lezen. "Door de snelle groei van duurzame energie en het toenemende stroomverbruik raakt het elektriciteitsnet in Nederland op steeds meer plekken vol. Dat noemen we netcongestie. Vanaf 1 juli krijgen partijen die bijdragen aan het verminderen van de druk op het net én aan maatschappelijk vitale functies (zoals ziekenhuizen, drinkwaterbedrijven en hulpdiensten) voorrang. Daarna volgen onder andere woningbouwprojecten, scholen en warmteprojecten. De nieuwe regels bepalen de volgorde van voorrang, maar creëren geen extra ruimte op het elektriciteitsnet. Particulieren die een zwaardere stroomaansluiting willen, komen na 1 juli op een wachtlijst." Lezen ze in Den Haag eigenlijk kranten of leven ze daar in een virtuele wereld? Ik ben bang dat ze de jouwe niet lezen. Mensen wegzetten als onbenul, daar heb ik geen meite mee, maar "den Haag" is een afspiegeling van NL, wordt er door gekozen, genoeg handen maar weinig boezems. 50% Heeft een IQ van 50, tel uit je winst. Op een made Dit weekend ging een groepje maden in Scheveningen pootjebaden. De welbespraaktste van het stel sprak: ‘Makkers, merken jullie wel? Er zijn hier heel wat maden bij die made zijn in Germanij.’
gerrit B Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden 2 uren geleden, cookie monster zei: Ik ben slechtziende , heb dus geen rijbewijs , fietsen mag ik ook niet !! Het openbaar vervoer is mijn enige gemotoriseerde verplaatsing , in België is De Lijn gratis voor mindervaliden in Vlaanderen , Daar kun je natuurlijk niet tegenop . Probleem is wel (hier tenminste wel) dat waar je 1,5 uur over doet met de auto je zomaar 3,5 uur of langer in het openbaar vervoer zit voordat je over bent of dat het zelfs niet mogelijk is om er op tijd te komen met het openbare vervoer. Ik moet morgen bijv. om 7.00 uur in Utrecht zijn. Dan moet ik vanavond om eerst 3 km lopen met 65 Kg aan accu's en om 00.09 al met de trein die kant op en ga dan via Almelo, Enschede, Arnhem naar Utrecht en moet de laatste 850m lopen met weer die 65 Kg aan accu's om daar om 6.45 uur aan te komen. Dus ben daar incl. het lopen bijna 7 uur mee bezig. Stap nu morgen om 5.30 uur in de auto en ben er dan rond 6.45 uur ofwel 1 uur en 15 min ipv. 7 uur. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden Heb het nog veel erger meegemaakt bij een bezoek aan vrienden in een boerderij bij Langweer, maar goed dat was op zondag, maar wel vanuit Groningen dus het uitgangspunt was optimaal. Vanaf Drachten maar gaan liften en de terugweg kon je vergeten, dus maar overnacht. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
cookie monster Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden 2 uren geleden, gerrit B zei: Dus ben daar incl. het lopen bijna 7 uur mee bezig Begrijpelijk zelfs , met 65kg accu's als ballast !! Ik spit het O.V. altijd eerst uit , en ja , soms valt er overwachts een lijn tussenuit !! Dan wacht ik maar , of zoek een alternatieve route met het O.V. !! En als je een afspraakt hebt , ik ben bel hen onmiddellijk op !! Energieprijzen Familie uit Asse drukt dure energiefactuur met teelt van olifantsgras: "Duitsland is ons al ver vooruit" Energieprijzen Moet België zijn grote kerosinevoorraad straks verplicht delen met andere EU‑landen ?? 10 cent meer per kilometer voor woon-werkverkeer en 15 miljoen voor OCMW's: dit staat in het energieakkoord: Energieprijzen Wat betekenen de energiemaatregelen voor jou ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
gerrit B Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden 37 minuten geleden, cookie monster zei: Begrijpelijk zelfs , met 65kg accu's als ballast !! Moet morgen de accu's vervangen in een no-break systeem en ze hebben me nu al vertelt dat de lift niet gebruikt kan worden ivm. een storing en de serverruimte zit op de 3e verdieping 😲 Een accu zelf weegt 3,6 kg per stuk en er gaan er 18 in dus dat wordt flink sjouwen daar over de trap. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Mojo Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden 4 minuten geleden, gerrit B zei: Moet morgen de accu's vervangen in een no-break systeem en ze hebben me nu al vertelt dat de lift niet gebruikt kan worden ivm. een storing en de serverruimte zit op de 3e verdieping 😲 Een accu zelf weegt 3,6 kg per stuk en er gaan er 18 in dus dat wordt flink sjouwen daar over de trap. UPS? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 15 uren geleden Moderator Geplaatst: 15 uren geleden Als in uninterruptable Power Supply. Deze heb ik in gebruik. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen