gerrit B Geplaatst: woensdag om 21:19 Geplaatst: woensdag om 21:19 (aangepast) Dat is een kleintje van 750VA, daar zitten meestal maar 2 accu's van 12v 7A in. Ik heb hier bij deze klant 20.000VA aan UPS'en staan. Deze stond op de nominatie om in zijn geheel vervangen te worden en vorig jaar hadden de accu's nog 60% van hun capaciteit dus ze hadden gehoopt dat hij het nog tot het eind van dit jaar vol zou houden maar vorige week vrijdag gaf hij bij een accutest aan dat er nog maar 22% over was en ging hij staan piepen. Dus dan toch nog maar een keer de accu's vervangen en denk dat het dan ook nog wel 2 jaar kan duren voordat hij echt geheel wordt vervangen door een hot swap systeem met uitlezing op afstand en belangrijker een model die je niet eerst geheel uit het rack moet tillen (met 65 Kg accu's er in) om de accu's te vervangen en daarna er weer in tillen. Normaal heb ik daar dan wel een heftafel voor om ze tot max 85 cm op te tillen maar dat ding weegt ook ruim 50 Kg dus til die maar eens 3 trappen op. 🤢 woensdag om 21:21 aangepast door gerrit B afbeelding toegevoegd zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: donderdag om 07:32 Geplaatst: donderdag om 07:32 @gerrit B waar kijken we nu naar je nieuw gespoten tafelblad of hoe? Coeur Ardent Vanessa Paradis
gerrit B Geplaatst: donderdag om 21:41 Geplaatst: donderdag om 21:41 nee, dit is de heftafel die we normaal gebruiken om zware UPS'en, kluizen enz. te kunnen transporteren en op hoogte te kunnen tillen. Tafel kan tot 250 KG 85 cm hoog tillen en is soms erg handig in gebruik. Zoon wilde bijv. een zware betonnen bloembak, maar hoe til je zo'n bak van rond de 50 KG zonder goede houvast achter in je auto? Nou simpel, met de palletwagen optillen, dan deze tafel er onder met een plaatje hout en een plaat karton. Bij de achterklep van de auto omhoog pompen en je schuift hem zo naar binnen zonder zwaar te tillen of wat te beschadigen. Maar had ook een klant die een kluis (een echte) op een betonnen voetstuk wilde hebben.(hoefde hij niet op de knieën voor de kluis te liggen om er wat uit te halen) Til zo'n ding van 185Kg en glad van alle kanten maar eens op 😲 Met deze tafel rij je hem simpel door de woning, krikt hem op bij het voetstuk en schuift hem op de plaats zodat hij verankert kan worden en dat zonder noemenswaardige krachtinspanningen. 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Big fellow Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Onderstaande prijzen zijn per gallon = 3.785 liter “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden Vanaf 1 juli, vrachtwagen tolheffing in Nederland! Vanaf 1 juli 2026 moeten binnen- en buitenlandse eigenaren van vrachtwagens in Nederland betalen per gereden kilometer. Dit heet vrachtwagenheffing. De heffing geldt voor Nederlandse en buitenlandse voertuigen in de categorieën N2 en N3. Deze hebben een technische maximummassa van meer dan 3500 kilo. Deze nieuwe maatregel is bedoeld om de CO₂-uitstoot te verminderen en het wegennet eerlijker te belasten. En, voorlopig zijn elektrische vrachtwagens vrijgesteld. Bedrag per afgelegde kilometer: Technische maximummassa (kg) EURO 0 EURO 6 Meer dan 3.500 tot 12.000 0,272 0,113 12.000 tot 18.000 0,392 0,160 18.000 tot en met 32.000 0,432 0,182 Meer dan 32.000 0,487 0,201 Verplicht tolkastje voor elke vrachtwagen: € 84,90/jaar. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Heerlijk, ik ga ook zo spoedig als het kan, emigreren. Het Goede Doel - België (Is er leven op Pluto?) dan maar. Coeur Ardent Vanessa Paradis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen