Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Gas voor de eigen markt of voor export naar het buitenland?

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Tja, we zijn in Nederland het braafste jongetje van de klas.

 

Waarom moet Nederland gas leveren aan Duitsland?

Nederland heeft een langjarig contract met Duitsland dat in dit decennium afloopt. Volgens dat contract is Nederland verplicht gas voor Duitse huishoudens te leveren.

 

Duitsland heeft gas nodig. KLIK

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://lc.nl/binnenland/Gas-schaarste-in-heel-Europa-minister-wil-gaskraan-in-Slochteren-opendraaien-bij-barre-winter-27060178.html

 

opendraaien, een klein beetje open draaien, er wordt al gepompt voor andere maatschappijen, alles voor Duitsland of ook een deel voor ons zelf?

allemaal nog niet helder lijkt me nu na iets meer informatie te hebben gelezen

Quadrophenia

The Who

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 4/11/2022 at 7:11 AM, ceesv said:

De literatuur hierover spreekt over een uitlevertemperatuur van gemiddeld 5 tot 10 graden.

Ik zal bij de volgende tankbeurt de temperatuur zelf meten, om de bewering van de professionals te controleren.

 

Je stelling dat de uitlever temperatuur slechts enkele graden onder de omgevingstemperatuur ligt, en in de zomermaanden rond de 20 graden ligt heb je dus al bijgesteld. 

Ja, ik gok nu op 25 graden ;)

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Duitsland zijn de prijzen juist weer flink gestegen.

Betaalde ik vorige week nog 182,9 voor een liter diesel nu is het al 193,9

Op TV werd aangegeven dat dit zou komen doordat er geen Russische olie meer gebruikt zou worden maar hierdoor is de diesel sinds lange tijd in Nederland goedkoper/net zo duur dan in Duitsland. 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • Moderator

Vandaar zijn in Frankrijk de brandstof prijzen verlaagd.

Accijns is voor 2 maanden met 15 Cent/liter verlaagd.

Verder heeft het Franse Total Access Concern nog eens 15 Cent van de prijs moeten halen vanwege de megawinsten die ze dit jaar behaald hebben, anders zou er een extra winstbelasting geheven worden om die winst af te romen.

Het voordeel gaat nu naar de klant.

 

Diesel kost nu € 1,67.

Benzine 98 € 1,53

E 10 kost € 1,44

GPL € 0,73

 

Franse brandstof prijzen.

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...