Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Frankrijk vanmiddag, Diesel € 1,79

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

V power is opgebouwd met euro 98 ipv. euro 95 en vanwege het hogere octaan gehalte lijkt het dus dat het zuiniger is en soepeler rijdt maar je kunt ook gewoon euro 98 of E5 gaan tanken.

De additieven die men voor de premium brandstoffen toevoegt varieert soms van 1 borrelglaasje op een hele tank auto tot een paar liter.

Kijk je naar de prijs van zo'n 13 cent extra dan kost dat borrelglaasje met additieven dus een slordige 5200 euro als je er vanuit gaat dat in een volle tankauto zo'n 40.000 liter gaat.

Je kunt dus op je klompen aanvoelen dat die Shell V-Power, BP Ultimate 98 en Total Excellium hoofdzakelijk alleen maar goed is voor de brandstof producent.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

Er zijn mensen die geloven het reclame bericht over V-Power.

Vrouwen, Veluwenaren, Vissers ? :whistle: :grin:

Je vergeet bepaalde VW-golf rijders, je weet wel, diegenen die nog steeds niet snappen waar een petje voor dient.😁

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is de diesel in Duitsland voor het eerst weer goedkoper dan hier in Nederland (in onze omgeving dan)

Hier betaal ik 2,06.9 in Duitsland 2,02.9

Denk dat de Nederlandse overheid zich eens flink achter de oren moet krabben (of de olieboeren een gigantische trap onder hun achterste moeten geven) hoe het kan dat met alles steun en accijns verlagingen de brandstof hier duurder is dan in het buitenland waar geen steun of verlagingen meer zijn.

Het lijkt er op dit moment op dat die steunpakketten averechts werken en de hoge prijzen juist in stand houden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

0,04 Euro zal niet veel uitmaken.

Zelfs op een tank van 100 liter is dat verschil zeker geen reden om even de grens over te wippen.

 

Op 20-10-2022 om 20:25, Checkin zei:

Frankrijk vanmiddag

 

SP95-E10: 1.549 :)

Als er dan overal terug voldoende is kunnen wij eindelijk naar huis vertrekken.

Het Belgische weertje, en dan vooral de grijze lucht begint me de ,,,,,,.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...