Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten

dat is erg mooi die waarden ceesv,

ik had op de weg heen 5,8 liter / 100km

maar op de terugweg had ik haast toen werd het 7,2 liter / 100km met doorsnee 130kmu

 

die oude beamer van mij bromt tussen 100 en 120, bij 130 glijen en fluisteren

 

ciao :wink:

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk gewoon bij welk toerental je auto het hoogste koppel heeft, stel daar je cruise controle op af en je rijdt het zuinigste.

 

Maar de brandstofprijs voor diesel is op dit moment totaal niet interessant meer in Duitsland.

Ik betaal daar nu 126.9 voor vlak over de grens en rij ik iets verder dan kost deze 118,9 terwijl ik hier vlak bij 121,9 betaal.

Excl. BTW kost de Duitse diesel dan nog 99,92 en de Nederlandse 100,75 dus daar kun je niet meer voor naar Duitsland rijden.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle goede bedoelingen ten spijt maar ik gaat er voor mij om waar ik het goedkoopst uit ben en niet wie ik de inkomsten nu wel of niet gun.

Als ik 200l ophaal en dan nog maar 1 euro 66 goedkoper uit ben dan kan ik daar geen 60km voor gaan rijden dus tank nu de diesel gewoon hier weer in de buurt.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks mis mee maar dat schreef je ook al in bericht #722

Belasting ontwijking mag tenslotte, de grote bedrijven met dure accountants weten ook de weg te vinden bij de belastingdienst en sluiten lucratieve overeenkomsten waar je als klein bedrijf alleen maar van kan dromen.

Kan je besparen op je kosten dan ben je een goed manager en verdien je een bonus.

 

Dat een ander dan wat meer moet betalen doet daar niets aan af. In de praktijk is het toch al niet anders.!

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of ik Rutte of de pompbediende tref alleszins onduidelijk en daarmee ook suggestief, ik tank zo goedkoop mogelijk.

Heb nog nooit gehoord dat je je zou moeten schamen voor slim aankopen en inkopen doen.

Stroom

Internet

Tv abo

Reizen

Schoeisel en kleding

 

Noem maar op, ik ga nadat ik al dubbel uitgekleed ben geworden toch in het buitenland tanken.

Dan mag je nog zoveel compassie hebben met de Nederlandse Rekenkamer als je wilt.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan geen BPM meer, geen wegenbelasting meer, geen opcenten, geen tolwegen en wat al niet meer.

Men gaat meteen alle files oplossen zodat een ieder zonder oponthoud op de plek van bestemming komt en  de gemeente die nog ergens parkeergeld durft te vragen wordt meteen opgeheven.

 

Als men dat doet dan mag men van mij meteen 5 euro per liter vragen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er waren een paar jaar geleden mensen, die beweerden dat wanneer je de benzine Hfl. 2,50 zou maken de mensen ook minder zouden gaan rijden en dat de files dan zouden oplossen.

Omgerekend kost de benzine op dit moment. Hfl. 3,65 dus tja...

 

Over een paar jaar kost de brandstof NEU 2,21, hetgeen dan overeenkomt met € 5,00 en rijdt iedereen nog vrolijk rond en staat in de file.

 

 

(NEU is "Nieuwe EUro) de munt die kwam nadat de oude Euro door het uittreden van de PIG landen zijn intrede deed. :)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...