Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten

Niet alleen tanken 

Er zijn wel meer dagelijkse/en niet dagelijkse benodigdheden die samen met het tanken samen vele euro's schelen.

klopt, ik tank om de 2 weken in Duitsland...en we doen er dan ook meteen boodschappen erbij.....

in Nederland doen we ook nogwel boodschappen maar letten op actie's en dergelijke.

zo hebben we al op 3 jaar een hoop Euro's bespaard.....daardoor kunnen we lekker ook langer op vakantie......

.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gisteren in Belgie getankt, benzine voor 1.409 per liter.

Boodschappen kan je daar niet doen , want alles is daar vreselijk duur... daarvoor ga ik binnenkort wel weer eens naar Duitsland toe :)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dat het hier duurder wordt vind ik een goede zaak en ik hoop dat de gigantische verspilling daarmee eindelijk eens ophoudt.

Verder zal het mijn reet niet roesten want ik heb een wagen van de zaak. :D

ja en dat moeten ze ook eens afschaffen, iedereen die een auto van de zaak of lease auto heeft.....

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Stukje loon in natura, niets mis mee.

Wordt door veel belastingdiensten gebruikt om fors te heffen.

 

Ondertussen zakken de brandstof prijzen langzaam maar zeker steeds verder, diesel doet nu € 1,10.

Er is dit jaar een trendbreuk, elk jaar aan het begin van de vakanties gaan de brandstof prijzen omhoog, dit jaar is dat niet gebeurd.

 

Wanneer Iran zijn productie op pijl heeft en die brandstof hier aan land komt ben ik benieuwd of we onder de 1 Euro grens gaan komen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap die opmerking van edbe wel.
Mensen die een auto van de zaak hebben krijgen meestal ook de brandstof vergoed en hebben dus geen enkele stimulans om als het niet nodig is de auto toch te gebruiken.
Ik ken iemand die graag een nieuwe leasbak wilde hebben maar die kreeg hij nog niet want er stonden nog niet genoeg kilometers op de teller.
Hij heeft weken lang van het noorden van het land naar Maastricht op en neer gereden om aan zijn kilometerstand te komen waarbij hij wel een nieuwe leasbak kon krijgen.

En dat gaat natuurlijk bij veel leasrijders zo dat ze geen enkele rem hebben om de kilometers te beperken.

Daarom afschaffen die leasebakken.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Om aan de hand van een exces een hele regeling te verwerpen?

Er gebeurt toch niets illegaals, de wetgever heeft het zo vastgelegd, de regeling met de leaseauto's.

 

Dan kunnen we ook de vrije ontvanger keuze afschaffen omdat er iemand is die kijkt zonder aan Canaldigitaal te betalen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een kennis die een lease auto heeft de hele fam rijdt ermee heeft ook zoeen internationale tankpas waar ieder van tankt in zijn fam  .

Dus eigenlijk ben ik erook wel voor hoor afschaffen die bakken of flink belasting betalen moet je eens zien wat gaat gebeuren dan, komen ze erwel achter hoe en wat dan daar wordt toch de boel mee bezeikt van hier tot ginder . 

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

de wetgever, en wie is dat dan?

 

vriendjespolitiek is natuurlijk de oplossing voor alles.

dat is al decennia zo

buren en ook buurlanden zullen gedwongen met elkaar moeten opereren, anders heb je enkel oorlog

een prijzen oorlog is overigens helemaal niet slecht volgens de economen...

 

die er nationalistischer over denkt en dat wil waar hebben krijgt gelijk geen appels meer (poetin)

als je de autoindustrie nog meer als booswicht naar voren schuift met het afschaffen van leuke regelingen, zul je misschien ook in de toekomst geen Miljoenen Tonnen meer kunnen verplaatsen op de peperdure snelwegen in Europa.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...