Ga naar inhoud


Loewe faalt, maar wat nu?


TangoBravo

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Wacht maar tot je de WT 600 gezien hebt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja, om het beeld van een TV extra mooi te maken, sluiten ze hem niet gewoon aan op de kabel of satelliet maar op een Blue Ray-speler. Ja dan is het geen kunst om het beeld een stuk mooier te maken dan de andere demonstratie TV's. Maar als ze me op deze manier zouden belazeren, dan kwam ik toch nooit meer in die zaak.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is helemaal waar sprietje,

daarom had ik de receiver meegenomen naar de winkel om het eens 1:1 te testen

dat gaf wel een behoorlijk rumoer en gedoe in de winkel, maar toch.

 

wat het winkel personeel ook flikt, is de instellingen voor beeld en resoluties bewust verziekt instellen

er zijn namelijk op bepaalde modellen grotere winstmarges

die worden perfect ingesteld en de rest waar de winstmarges lager zijn staan op foutieve instellingen

de argeloze klant koopt dan op zicht de TVś die men propageert

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat het winkel personeel ook flikt, is de instellingen voor beeld en resoluties bewust verziekt instellen

er zijn namelijk op bepaalde modellen grotere winstmarges

die worden perfect ingesteld en de rest waar de winstmarges lager zijn staan op foutieve instellingen

de argeloze klant koopt dan op zicht de TVś die men propageert

Gelukkig zijn er een aantal vergelijkingssites op het internet waar ook een hoop gebruikers hun ervaringen op zetten.

Die neem ik altijd grondig door voordat ik naar de winkel toog. En dan kan de winkelier knoeien wat ie wil, ik weet al redelijk wat ik mag verwachten als ik hem thuis heb staan.

Bovendien: ruilen mag altijd binnen een bepaalde termijn.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van alle glasbakken die ik gehad heb was de Merz met voorsprong de mooiste en daarna volgde de Loewe.

Ik weet niet hoe het met de digitale bakken is maar kan me goed voorstellen dat TB de Loewe wil houden.

(Ik zou er in mijn geval en situatie een nieuwe VU aanhangen voor de vele mogelijkheden en die moet m.i. perfect beeld geven op de Loewe).

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...