Ga naar inhoud


tvv-kaarten geblokkeerd wegens vermoeden van cardsharing/


Avalon560

Aanbevolen berichten


Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die link van michel geeft veel data, maar ik zie daar geen cardserials.

De nodes mag je zelf invullen, dus wat kan CD hier nou mee?

Eu geen cardserials?klik eens op entitlements,en je ziet ze zomaar binnen handbereik,zie bijlage,waar ik wel een deel van het serial heb weggedaan,en enkele andere gegevens.

post-40019-0-68921600-1401314168.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk, bedoelde uiteraard de serverpagina, dat er ook zo'n 350 zijn, wel veel van dezelfde adressen.

Toch is het infiltreren de weg die cds/tvv volgt.

 

Laat ze maar infiltreren ( wat als prive persoon/bedrijf niet mag , je mag je namelijk niet zelf schuldig maken aan criminele activiteiten om ciminele feiten te bewijzen )  , dan hebben ze geen poot om op te staan , enkel de FCCU mag dat in belgie na goedkeuring door een onderzoeksrechter , net zoals bij een telefoontap bv . Nu zeggen ze u bent schuldig , mogen ze ook niet , enkel een rechter mag en kan dat . stonden ze recht in hun schoenen , dan hadden ze allang moeten klacht neerleggen , onderzoek , inbeslagname apparaten die dan als bewijs voor de rechtbank konden aangevoerd worden , met een dikke boete/ gedolven abbo gelden en een dik gevulde beurs voor M7.

 

Wat nog het meest erge is , is dat die mensen gerust klant mogen blijven , mits aanschaf nieuwe smartcard , die dan weer in die box gaat en binnen paar maand ook weer onbruikbaar word , lijkt et op een laatste stuiptrekking van een bedrijf dat op de rand van het faillissement staat en zo extra cash probeert binnen te halen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op internet kijken is geen infiltreren. Michel bedoelt waarschijnlijk filteren, en dat mag.

Jouw conclusie in de laatste zin is denk ik wishful thinking.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles mag , kijken ook , maar rechter spelen niet . niemand is namelijk schuldig tot de rechtbank daarover geoordeeld heeft. trouwens waren ze zo zeker , had niemand van de gedupeerde nog een receiver staan , die was dan al in beslag genomen  , uitgelezen door de enige die dit mogen , en volgt er een klacht met schadeclaim . een reden temeer om te denken dat M7 op de rand van de afgrond staat en hun voorraad smartcards aan woeker prijzen de deur uit wil hebben , want als klant zijn ze nog steeds welkom.

aangepast door bartjep
Link naar reactie
Delen op andere sites

kijke mag , dan dien je klach in , en die wordt onderzocht , met huiszoeking en inbeslagneming als gevolg . M7 mag en kan niet zelf als rechter optreden en zeggen  U BENT SCHULDIG

 

TV-Vlaanderen mag wel zeggen ik wil U niet meer als klant.

Maar dan ook volledig, niet je kaart ongeldig maken en dan je toelaten een nieuwe kaart te kopen.  Zoals ze nu doen.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

TV-Vlaanderen mag wel zeggen ik wil U niet meer als klant.

Maar dan ook volledig, niet je kaart ongeldig maken en dan je toelaten een nieuwe kaart te kopen.  Zoals ze nu doen.

 

Willy

Klopt , maar u beschuldigen en veroordelen mogen ze zeker niet , ook al hebben ze het online gevonden , ze mogen niet voor rechter spelen , ik niet , kabeltje niet , M7 al zeker niet . Als ik mijn voordeuropenzet , 2000 € neerleg geeft nog niemand het recht om binnen te komen en dit op te rapen , dan pleeg je huisvrede breuk en diefstal , al staat de deur open .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt , maar u beschuldigen en veroordelen mogen ze zeker niet , ook al hebben ze het online gevonden , ze mogen niet voor rechter spelen , ik niet , kabeltje niet , M7 al zeker niet . Als ik mijn voordeuropenzet , 2000 € neerleg geeft nog niemand het recht om binnen te komen en dit op te rapen , dan pleeg je huisvrede breuk en diefstal , al staat de deur open .

Voor een stadionverbod of uitsluiting lidmaatschap van een club is ook geen gerechtelijke uitspraak nodig. 

Gerechtelijk aanvechten kun je natuurlijk altijd.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn configuratie is hier: (nieuwste)Modem Telenet, kabeltje naar eigen Zyxcel router en van daar uit naar heel het thuisnetwerk, oa dus ook de VU+.

Van de Telenet modem stond er hier een poort open naar de router en vanuit die router stond er een poort open richting de Vu+. Zoals eerder aangegeven beveiligd met enorm password. Ook enkel gebruikt om van buitenaf bepaalde programma's te programmeren.

Als nu dat de modus-operandi zou geweest zijn bij TVV zou ik nog eens willen weten waar het in hun voorwaarden staat dat dat niet mag. Ik moet nog altijd de bewijzen krijgen dat ik cardsharingserver gespeeld heb met hun kaart hoor.

 

In alle geval wordt op het moment de Vu+ gebruikt voor FTA. Wil nog wel eens gaan experimenteren met DVB-C, maar moet nog eerst een goedkoop passend tunertje scoren voor de Ultimo. Wil geen geld uitgeven aan iets nieuws, moest het niet lukken...

 

Om de belgische zenders te kunnen zien heb ik nu een CI+ module van Telenet in tv steken en werkt prima. Kan zelfs opnemen dmv tv.

 

Ik heb nergens aandelen ofzo, maar het verschil in klantendiensten... Met Telenet had ik natuurlijk ook weer wat voor. Ik leg bepaalde opties vast in een pakket. Dit wordt bevestigd via mail. Rekening volgt 's anderendaags, maar er wordt iets foutief aangerekend. Ik bel meteen naar hun klantendienst om a. mijn CI+ module te activeren (nadat men de analoge kabel weer aangesloten/nagekeken heeft) en b. een vraag te stellen ivm de factuur. Meteen is die kaart actief (cfr TVV, daar heeft dat drie jaar geleden eens 2 weken moeten duren) en de dame schakelde me meteen ook door naar de facturatiedienst waar een vriendelijke man meteen de fout erkende en een correcte rekening doormailde (cfr. TVV, daar krijg je in zo'n situaties na een halve dag proberen iemand aan de lijn en als het dan lukt ben jijzelf sowieso in fout, laat staan dat het opgelost geraakt).

Ooit was dit bij Telenet ook anders, maar hun klantendienst is er STUKKEN op vooruit gegaan hoor.

 

Wat mij bij TN enkel nog stoort, en ik denk iedereen op dit forum die in België woont, is de beperking in hardware. Ik zou oh zo graag Telenet gebruiken met mijn VU+...

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij Belgacom moet je nu het serial nummer van de box kennen om erdoor te geraken.Of je moet aan belgacom werken en toegang tot de speciale programma's hebben.In elk geval wordt die inbraak rechtswege gelijkgesteld met hakken en vrijwillige criminele aktiviteiten.en zoals reeds vermeld mag dit niet als bewijs worden gebruikt in een rechtszaak.Hier staan zelfs torenhoge boetes en gevangenisstraffen op.Poorten openzetten in een router is steeds gevaarlijk als er geen goed firewall achterstaat die controleerd wat of wie er binnenkomt.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal je niet tegen spreken,maar iedere TVV kaart,die ik bij mensen heb geïnstalleerd deden het na max 30 minuten.

Ik maakte gebruik van het net en hun site,om eerst een activatie signaal te sturen en daarna het contract te maken,af te drukken en op te sturen.

Bij ieder bedrijf loopt er soms wat mank.

Want ik wil graag alles dat nieuw is proberen,en het lukte maar niet om een installatie datum bij snow te krijgen,waar er op die dag dan ook één aan de deur stond.Ze hebben die om onduidelijke reden 6X verplaatst,en heb er uiteindelijk de brui aan gegeven.

Is snow slecht?weet ik niet,want ik heb het niet kunnen testen,en er kan altijd een lokaal probleem zijn,waardoor aansluiting vertraging oploopt,of onmogelijk is.

En zo heeft elk bedrijfje soms wel eens een probleem.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet de cardserial maar het smartcardnummer

Ja,maar volgens mij genoeg voor de provider om die kaart "op zwart" te zetten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gerard 76,

 

 

sattv4iedereen schreef op 28 Mei 2014 - 23:56: snapback.png

Eu geen cardserials?klik eens op entitlements,en je ziet ze zomaar binnen handbereik,zie bijlage,waar ik wel een deel van het serial heb weggedaan,en enkele andere gegevens.

Dat is niet de cardserial maar het smartcardnummer
 

 

Over het algemeen wordt er hier op het forum met cardserial en smartcardnummer het zelfde bedoeld ( maar ik begrijp jou opmerking ook wel ) .........

 

Gestuurd wordt er op het smartcardnummer en dit nummer komt overeen met het nummer wat je in o.a. CCcam terug kunt vinden zoals hier boven in het forum is aangegeven, gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...