Ga naar inhoud


Voip vanuit buitenland


Aanbevolen berichten

...

Binnenkort eens testen of dit zo gaat werken. Als dat zo is dan kan het inernet en bellen abbonement (25,--) eruit en komt er een alleen internet abbonement (7,-- ??) Dan wordt de besparing dus pas echt noemenswaardig!

 ...

Doe mij ook internet voor €7,- per maand!

Bij welke provider krijg je dat voor elkaar?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mij ook internet voor €7,- per maand!Bij welke provider krijg je dat voor elkaar?

Oei, had me laten vertellen dat dit bij telfort zou kunnen, maar dat gaat dus idd niet lukken...

Blijft verder wel overeind dat bellen een stukkie goedkoper kan dus.

 

Inmiddels een cheapconnect nummer en een pools nummer via mydivert aangevraagd. Werkt tot zo ver prima, met dien verstande dat cheapconnect geen inkomende sip uri ondersteund. Het mydivert naar cheapconnect nummer doorverbinden gaat dus niet lukken. Nou ja, dan stel ik wel 2 accounts in in mn fritzbox en mobiele app. Is ook wel overheen te komen :-)

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Via gigaset.net kan je volledig gratis bellen naar iedereen die een Siemens gigaset IP device heeft.

 

Dus in mijn geval op marktplaats een paar gebruikte Gigaset IP "centrales" gekocht ( tussen 15 en 20 euro per stuk)

 

Op gestuurd naar familie leden die wereldwijd wonen.

 

En nu bellen we onder elkaar volledig gratis !!   :P

 

Zelf heb ik een Gigaset N300 , hier heb ik 5 voip Accounts in staan en via een kiesnummer instelling, bepaald de N300 zelf welke account hij moet gebruiken.

Alleen een keer in de paar maanden op http://backsla.sh/betamax  kijken of de prijzen niet veranderd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik bel via 12voip vanuit Egypte naar een vaste Belgische lijn gratis. Heb op mijn Android mobile voip staan dus heb wel een Egyptisch sim kaartje met data verbruik. Dus als zowel de familie in Polen Internet heeft en een vaste lijn en jij in nl zou je theoretisch gratis naar elkaar kunnen bellen. Je moet wel af en toe eens bij laden om free days te hebben.

aangepast door wolverine

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...