Ga naar inhoud


VU+ SOLO SE >second edition


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


Alhoewel ik het vermoeden heb dat de installatie procedure voor deze twee genoemde typen nauwelijks zal afwijken begrijp ik jouw vraag wel.

Echter, om aan dit verzoek te kunnen voldoen zou ik toch eerst over deze ontvangers moeten beschikken maar wellicht zijn er anderen die dit wel willen uitvoeren.

Binnenkort ga ik voor een Belgische medekampeerder op een SOLO SE al naar gelang zijn keuze VTI of OpenPLI installeren en dan zal ik wel zien of die installatie significant afwijkt welk ik overigens niet geloof.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

hallo allemaal,

 

Heb vanmiddag de VU+solo se gekocht maar het eerste wat me opvalt is dat het beeld niet zo mooi en scherp is als de Rebox 4200 of dat licht aan de instellingen maar dat heb ik nog niet gevonden want er zijn zo veel instellingen en er is geen handleiding voor deze openpli of mis ik iets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Beeldkwaliteit heeft hoofdzakelijk met de toegepaste chipset te maken.

De Rebox familie is daar in het voordeel.

Voor de beste beeldkwaliteit bij Vu+ ben je uitstekend bediend met een Vu+ Solo 4K.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ja dat snap ik ook wel maar ik heb nu deze

Gezien je klacht, ben je een kritische kijker die waarde hecht aan een goede beeldkwaliteit.

Er valt natuurlijk altijd nog wel wat in te stellen aan de beeldkwaliteit, maar de Rebox zal het niet gaan overtreffen.

 

Misschien kan je nog ruilen en een Solo 4K aanschaffen?

 

Wat voor beeldscherm heb je eigenlijk als weergever?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien je klacht, ben je een kritische kijker die waarde hecht aan een goede beeldkwaliteit.

Er valt natuurlijk altijd nog wel wat in te stellen aan de beeldkwaliteit, maar de Rebox zal het niet gaan overtreffen.

 

Misschien kan je nog ruilen en een Solo 4K aanschaffen?

 

Wat voor beeldscherm heb je eigenlijk als weergever?

Een Philips TV 32pfl7605h/12

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met een 81 cm beelddiagonaal zal je voor de kijkafstand behoorlijk dicht op het toestel moeten gaan zitten om details te kunnen herkennen.

Volgens de recensies kan dit toestel met een goede bron een goed plaatje weergeven.

 

Ik mag aannemen dat je een HDMI kabel gebruikt voor de verbinding tussen scherm en ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...