Ga naar inhoud


VU+ SOLO SE >second edition


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Ja, De uitzending is doorgaans 1080I, maar je scherm is native 1080p, dus of je tv of je Vu+ zal het signaal om moeten zetten naar 1080P.

 

Kennelijk doet je tv die omzetting beter.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het gaat meer om je beeldinstellingen.

Daar kan je helderheid, zwartwaarde en scherpte instellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scherpte altijd op 0!

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat soort dingen moet je niet fotografen met een camera en dan naar je pc (of heeft u een iPhone / Android phone)

 

van af je PC open je het webinterface van uw VU+

maakt de screenshots of zoekt de menu's met instellingen en maakt daar een printscreen van

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb ik het voor  elkaar denk ik en er zijn zo veel instellingen dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

 

En als ik de tv in standby stand zet en ik wil de tv weer aan zetten dan moet weer de sateliet selecteren voor ik beeld heb op de tv

post-48095-0-81384900-1456582709_thumb.jpg

post-48095-0-53499200-1456582715_thumb.jpg

aangepast door river
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...