Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten

1 je moet er uiteraard nooit voor gaan betalen 2 je zal verstand van zaken moeten hebben voordat het stabiel draait 3 ook ik wordt bestookt met prive mailtjes het beste wat je kunt doen is inderdaad op het underground web gaan zoeken 4 als er mensen zijn die het niet geloven ik vind het best als ik zelf maar weet wat ik wel en niet kan kijken aangezien ik een abbonement heb en er voor betaal wil ik ook graag het paket open hebben met mijn eigen box

<p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier ook PB's ontvangen. Voor de mensen die ook graag FS2 willen kijken bij deze de tip om even "out of the box" te denken.

De oplossingen zijn al jaren bekend voor providers als TNT-sat.

Het net is groot, de 'underground web' is geduldig en zoek en geit (gij) zult vinden. :)

 

Helaas zijn er teveel "hobbyísten" die gewoon wachten tot een ander de oplossing komt presenteren, zodat het sharen gewoon weer door kan gaan...want daar is het hen om te doen. (denk ik dus persoonlijk en excuses naar diegene die zich beledigd voelen)

 

De mensen die een abbo op FS2 hebben, kunnen met een legale m7 doos gewoon kijken en voor die paar centen per maand extra heb je nergens last van en heb je alle plezier van de wereld.

De echte hobbyisten hebben het zelf voor elkaar gebokst en zullen, waarschijnlijk net als mijzelf, de boel gewoon weer aan de kant zetten.

Het gaat om de sport.. van het hobbyen dus, verder houd ik niet van sport en kijk er ook niet naar.

..ik had mijn mond moeten houden... :(

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf houd ik ook wel van het puzzelen, maar na alles wat er met dit onderwerp te maken heeft gelezen te hebben en diverse pogingen gedaan heb is het tijd voor een schop in de goede richting...

Voor degene die me de juiste kant op wil sturen, zou ik dankbaar zijn voor een PM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze discussie is reeds vroeger gevoerd.

En weer duiken er berichten op van:  Ik weet, maar zeg het lekker niet.

Je moet het zelf maar vinden.  Enzo verder.

 

Flauw hoor.

Ik sluit mij totaal bij trojan aan.  Een schop in de goede richting zou veel helpen.  Desnoods via PM.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kabeltje87, er duiken ook berichten op van "ik weet het niet maar smeek voor een oplossing omdat ik mijn "vrienden" wil voorzien van FS2"?

Onder de noemer "bluf, grootspraak" en "kom maar openlijk op met de bewijzen, zodat men toch aan het antwoord komt?

 

Er zijn al diverse hints gegeven in de goede richting, maar toch wil men alles open en bloot op het forum hebben met alle gevolgen van dien...

Neem Irdeto1, neem seca1, seca2... hebben we nu niets geleerd uit het verleden?

Wat heeft het voor zin om alles publiek te openbaren opdat de commerciële jongens er misbruik van kunnen maken?

(die het overigens ook al lang voor elkaar hebben trouwens)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die hints hebben alleen maar aanbiedingen voor Fentanyl en pistolen op mijn scherm opgeleverd.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87
  • Like 1

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heeft het voor zin om alles publiek te openbaren opdat de commerciële jongens er misbruik van kunnen maken?

(die het overigens ook al lang voor elkaar hebben trouwens)

 

 

ehhh ? je spreekt jezelf hier tegen.

 

Je bedoelt dus dat alle commerciële jongens het al lang hebben maar dat je het niet wilt delen met de hobbyisten, m.a.w. daarmee speel je de commerciële jongens dus juist in de kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die hints hebben alleen maar aanbiedingen voor Fentanyl en pistolen op mijn scherm opgeleverd.

 

Willy

 Denk je nou echt dat hier panklaar een complete hack op het forum komt te staan of via PB wordt gedeeld? Nogal naief om te denken dat CD of andere kwaadwillenden hier niet mee zitten te lezen en daar hun voordeel mee willen doen of het zaakje weer gaan blokkeren. Dus nee, meer zal er niet volgen, allle smeekbedes of wat voor argumenten ten spijt. Geniet ervan zolang het duurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je illegaal kijkt heb je hier niets te zoeken.

 

Wanneer je trouw elke maand je abonnementsgeld overmaakt aan de rechthebbende, dus Canaldigitaal, die jou een smartcard ter beschikking stelt, ben je gemachtigd te kijken naar de zenders waarvoor je betaald hebt, met jouw eigen ontvanger en beeldscherm.

 

Daar kan niets onwettigs aan zijn.

 

Nergens staat, wettelijk onderbouwd, dat je die kaart alleen in een door Canaldigitaalgeleverde ontvanger mag stoppen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je trouw elke maand je abonnementsgeld overmaakt aan de rechthebbende, dus Canaldigitaal, die jou een smartcard ter beschikking stelt, ben je gemachtigd te kijken naar de zenders waarvoor je betaald hebt, met jouw eigen ontvanger en beeldscherm.

 

 

dus ook Fox sport 2, Mezzo en het nieuwe IN vehikel dat alleen maar open gaat met de nieuwe orca module ? En de IPTV zenders waar ik ook voor betaal ?

waarom moeten er dan "illegale" methodes gezocht worden om naar onze "legale" zenders te kunnen kijken ?

ze moeten dan achteraf ook niet aan de klaagmuur gaan staan hé

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RowanF1 schreef op 03 Mei 2017 - 18:45:

Ondertussen de 'goede' testlijn gevonden. De piraten hebben hem inderdaad wéér dan wel nog steeds open.

 

Ja maar dat heeft niks met zelf draaien te maken.   Je zei dat je 'm zelf van kaart open had.  Dan ben ik toch wel benieuwd welke methode je daar voor gebruikte zelf al werkt die volgens jou niet meer.  (mag via PM hoor) 

 

Ik krijg sterk het idee dat sommige andere expres de verkeerde richting op sturen.  Zo niet dan kun je tenminste vertellen wat voor soort oplossing je hebt. En als er al een kant en klare oplossing is zijn jullie er ook maar toevallig tegen aan gelopen.

 

En als het "simpel " open te krijgen is met een truukje dan weet CDS dat echt wel en zal het opzet zijn.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In "onze" ontvangers gebruiken we een softcam voor de ontvangst van de seca Canaldigitaal gecodeerde programma's.

Die is net zo legaal of illegaal als een softcam oplossing voor de orca gecodeerde zenders.

 

Wat telt, is of je een officieel abonnement hebt en elke maand geld overmaakt aan Canaldigitaal.

 

Wat er aan de orde is, is dat wanneer je hier publiek maakt hoe je orca gecodeerde zenders met je eigen kaart decodeert, Canaldigitaal de volgende beveiligingslaag activeert, en iedereen die het probleem had opgelost weer op zwart zet.

 

Extra beveiliging tegen cardsharing is prima, dat beschermt ook de belangen van legale abonnees.

Maar het de kijker van een legaal abonnement onmogelijk maken te kijken naar de zenders waarvoor hij betaalt is niet de juiste weg.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m7m101

Die mening deel ik in hoofdzaak, maar...

 

Door deze acties word ik als abonnee van CDS TopHD en TVV Basic+ wel flink gepest.

 

Ik kan FoxSports 2 HD Int, Mezzo en Motors TV niet bekijken ondanks dat ik er dus braaf voor betaal. Hun CI gebruiken wil ik niet omdat ik dan de rest van de familie op zwart zet. Met een CI is maar 1 kanaal te decoderen (Oké 2 als je in hetzelfde kwadrant blijft).

 

Ik vind dan ook dat ik recht heb op een werkende softcam.. Besef best dat ik dit niet kán eisen, maar ik laat zeker niet toe dat CDS bepaalt dat ik mijn betalende zenders niet mag kijken, maar er wél voor moet betalen en ik ook niet op kan zeggen omdat dit allemaal jaarcontracten zijn die je braaf mag uitdienen!

 

Een MZ101 zou een oplossing zijn, maar daarmee kun je niet delen én IPTV zenders doen het niet omdat dit niet werkt met een MultiRoom abo. Maar dat is weer een ander verhaal..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ceesv schreef op 03 Mei 2017 - 20:33:

In "onze" ontvangers gebruiken we een softcam voor de ontvangst van de seca Canaldigitaal gecodeerde programma's.

Die is net zo legaal of illegaal als een softcam oplossing voor de orca gecodeerde zenders.

 

Cees, dit heeft helemaal niks met orca te maken, dat is een geheel andere codering.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...