Ga naar inhoud


HBO introduceert HBO GO voor CanalDigitaal klanten


mietde

Aanbevolen berichten

Goed nieuws liefhebbers van series en films, want HBO breidt haar mogelijkheden uit met HBO GO.
Een nieuwe gratis online kijkservice, speciaal voor klanten met een HBO pakket of het TopHD-pakket.

Vanaf vandaag kunt u in combinatie met een internetverbinding op uw computer, smartphone of tablet via internet naar series en films van HBO GO kijken.

HBO GO biedt:
•     Een gratis aanvullende on demand service
•     Live TV kijken naar de 3 verschillende HBO-kanalen
•     Toegang via app op uw smartphone, tablet of pc
•     De mogelijkheid films en series te stoppen en te pauzeren en indien gewenst, verder te kijken op een ander apparaat
•     Wekelijks een ruim aanbod van nieuwe films en series

Zo kunt u kijken
De HBO GO app voor iPad en iPhone is in de Apple Appstore te downloaden.
De app voor Android is te downloaden in de Google Playstore en voor Windows 8 is de app te downloaden in Microsoft Market.
Om op uw computer via internet te kijken, logt u in op www.hbogo.nl.

Zo logt u in
Met uw persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord dat u ook gebruikt voor 'Mijn CanalDigitaal' logt u snel, veilig en eenvoudig in op de beveiligde omgeving van HBO GO.

 

Bron; CD nieuwsbrief

 

 

Welkome aanvulling op het mijn inziens toch wat te dure pakket.

Persoonlijk had het voor mij niet gehoeven, beter had HBO alle zenders in HD uitgezonden.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geblokkeerd in het buitenland... Jammer voor mij :)

 

Eerst via een VPN-verbinding naar Nederland verbinden dan.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schijnt ook op Google Chromecast te werken. Nu nog een plugin voor Enigma. :)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik al jaren een Slingbox, dus kijk ik al jaren waar en met wat ik maar wil.

De kijkdichtheid voor HBO was in huize Johan echter beduidend laag geworden dus het abonnement is opgezegd.

 

HBO Go is niet in eerste instantie om te kijken waar en met wat je maar wilt, maar meer wanneer je dat wilt. Video on Demand dus.

Maar ik ben het met je eens, ik ben ook voorstander van eigen apparatuur. Gewoon opnemen wat je wilt zien en streamen naar whatever. Kost je ook niks extra's per maand zoals bij sommige providers voor on-demand/ott diensten (HBO Go kost dus niets extra's, want dat zit standaard bij je HBO pakket).

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit ook het geval voor HD? Of is de hdcp beveiliging bij jullie nog niet zo erg of hier in belgie?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst via een VPN-verbinding naar Nederland verbinden dan.

 

Ik zit er niet op te wachten. En vanuit hier met VPN verbinding naar NL gaat mij een hoop 'buffering' opleveren ;)

 

Edit: Maar leuk dat ze het aanbieden hoor. Er zullen best mensen plezier van gaan hebben.

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schijnt ook op Google Chromecast te werken. Nu nog een plugin voor Enigma. :)

Mooi, de app van onze kabelaar, heeft zelfs de uitgang geblokkeerd vanwege zo gezegde rechten.

Onbegrijpelijk.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier niet hoor, zelf het gebruik van een hdmi swith is niet toegelaten, door een melding hd copy protection of zoiets.

Sorry voor het beetje top offic gedeelte.

 

Maar in Nederland is helaas veel meer mogelijk dan in belgie, waar hbo exclusief is, en de dozen zeer goed dichtgetimmerd zijn.

ik denk niet (ben bijna zeker) dat je hier geen hd zou kunnen streamen door een slingbox o.i.d.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een E2 doos heb je daar geen last van, alle 3 de HBO's in HD via de kabel die je ook zonder enige beperking op kan nemen. Ik gebruik net als Johan45 ook een Slingbox die achter mijn ET8000 zit, zo kan ik overal ter wereld mijn ET bedienen en bekijken in HD, timers programmeren kortom net als thuis. :cool: Omdat dit signaal via de Sling server gaat heb je geen last van ip blokkades of regio beperkingen. ;)

 

Tja Sjaak(k) was dat maar waar. Overal ter wereld? Dan moet je wel overal ter wereld een beetje www snelheid hebben. Wel eens in Afrika geweest? Forget it!

Zelfs hier in Dubai is de beeld kwaliteit van de Slingbox maar matig en zeker geen HD. Ik heb het zelf uitgeprobeerd bij kennisen die het met alle geweld wilden hebben omdat ze niet zonder Goede Tijden Slechte Tijden konden leven.

Verder hier het probleem dat de 2 providers: Du & Etisalat maar 4 IP adressen vrijgeven per aansluiting. Als pa, ma, zoon&dochter allemaal tergelijkertijd thuis zijn met hun smartfoon plus een tablet en/op laptop, computer, dan is er voor de slingbox geen IP adres meer vrij.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vind je wat daar laat je wat. Zo heeft alles zijn beperkingen.

Wat voor de Slingbox geld gaat zeker op voor HBO Go. HBO Go is in principe in het buitenland niet te bekijken, zelfs niet met een super snelle internet verbinding.

Daarbij kan de Slingbox met een redelijk traag internet toch nog een goed plaatje tevoorschijn toveren.

Dat jou dat niet is gelukt komt waarschijnlijk dat je niet genoeg geëxperimenteerd hebt met de instellingen van de Slingbox.

Of je moet een wel erg miserabele verbinding hebben, dan werkt er natuurlijk niets goed, ook HBO Go niet.!

Ik kan achter een willekeurige computer zitten met een redelijke internet verbinding en de zenders bekijken die ik thuis ook kan bekijken, daar hoeft ik niets voor mee te nemen of te installeren.

En daarbij, als jij problemen hebt met IP adressen dan los je dat toch gewoon op. Waar een wil is is een weg en gaat niet bestaat niet. :P

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...