Ga naar inhoud


Vanaf maandag 20 oktober is iOS8.1 uit


winwiz

Aanbevolen berichten

Het zal allemaal wel, maar ik heb die problemen beslist niet en ook nooit gehad. Ik ben ook kritisch en zeer beslist geen fanboy, maar ik vind iOS nog steeds het meest stabiele van alle mobiele OSsen.  Ja er zijn apps die lopen te klooien maar die waren erg laat met updaten om hem geschikt te maken voor iOS 8.x   Voor Whatsapp heb ik geloof wel 6 updates gehad in 2 weken...

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Is het overigens op de een of andere manier toch niet mogelijk om te downgraden naar 7.1.2? Dit ondanks dat vlgs berichten door Apple wordt geblokkeerd. Vandaag was ik weer onverwachts mijn e-mails kwijt. Ik heb het wel gehad met dat .....systeem.

Clarc-tech HD/Max225Combo/T55 met 28e-23.5e-19.2e-16e-13e-9e-7e-4.8e-1w-5w-8w-12.5w, Triax 64 voor 30w en ?? 60 voor 36e-33e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je even moet doen misschien is je mail account verwijderen en opnieuw toevoegen. Dit soort vage problemen met email zijn dan vaak over omdat de hele cache verwijderd is geweest

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die iphone's, de mijne 4s, is ook niet opgelost, helaas. Iemand met een smartphone van 100€, heeft hier wifi signaal, en ik met mijn iphone, die vele malen duurder is, niks 0,0.

Had ik het geweten, was ik ook bij 7.X gebleven.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken genoeg mensen met een 4s, 5, 5s die geheel zonder dit soort problemen werken. Ik ken ook mensen die alles kunnen laten crashen.........

 

Soms is het gewoon beter om opnieuw te beginnen. Back-up maken, telefoon herstellen naar fabrieksinstellingen en dan de Back-up NIET terugzetten en kijk wat er dan gebeurd. Soms is een configuratie zo gesloopt dat het ook meegaat in de Back-up en blijf je onverklaarbare problemen houden.

 

Als je dus echt wil troubleshooten moet je vanaf het begin beginnen en niet blijven klooien met een oude configuratie. Je kunt de hele wereld de schuld geven maar foutzoeken is dingen uitsluiten en dan begin je met een schone configuratie. Het probleem kan ook extern zitten zoals jouw Fritz.

 

Klein voorbeeldje wat op ons bedrijfsnetwerk speelde: ook WiFi problemen sinds iOS 8 ( ja je leest het goed) echter wat bleek nu het was een simpel vinkje in de configuratie van het wireless. iOS houdt zich wat strakker aan de standaarden blijkbaar endat gaf problemen als je van het ene naar het andere netwerk switchte ( er hangen ongeveer 30000 wireless devices aan het netwerk ) eerlijkheid gebiedt dat er ook een grote wijziging was in het netwerk precies tijdens de vrijgave van iOS 8. Van de 30000 apparaten zijn er een kleine 8000 iOS device, dus allerlei iPhones en iPad die geen problemen meer ondervinden

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fast SSID switching op enable zetten op de Cisco controllers

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@winwiz. Inderdaad dank voor de tip, zou zomaar kunnen werken. Onlangs met de app dropbox gedaan, verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, scheelde 600mb geheugenruimte. Weliswaar niet hetzelfde maar toch. Dus nu mailadres verwijderd en opnieuw toegevoegd. Ben benieuwd.

Clarc-tech HD/Max225Combo/T55 met 28e-23.5e-19.2e-16e-13e-9e-7e-4.8e-1w-5w-8w-12.5w, Triax 64 voor 30w en ?? 60 voor 36e-33e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...