Ga naar inhoud


Set Top Box-pakket gaat verdwijnen per 1 april 2016


Johan45

Aanbevolen berichten

Beste ilseonline

Als je vragen of opmerkingen hebt in dit draadje wordt wel van je verwacht dat je dit draadje ook eerst leest.
Kijk in bericht 41 en zie de complete lijst.

In de lijst die jij hier plaatst staat Ketnet / Op12, één HD, Canvas HD en Discovery ShowcaseHD niet bij.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste ilseonline

 

Als je vragen of opmerkingen hebt in dit draadje wordt wel van je verwacht dat je dit draadje ook eerst leest.

Kijk in bericht 41 en zie de complete lijst.

 

In de lijst die jij hier plaatst staat Ketnet / Op12, één HD, Canvas HD en Discovery ShowcaseHD niet bij.

 

 

Ik mis die ook in de lijst die ik persoonlijk bij CDS heb opgevraagd, anders had ik er wel 30 geteld.

 

Ik weet niet of het klopt, maar er lijken twee pakketten te bestaan, € 9,95 en € 10,- per maand.

 

Sorry moderator team, ik zal het hierna weer op enkel berichten proberen te houden, dit loopt even dubbel.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien al ergens eerder vermeld, maar gaat met het stb pakket nu ook gelijk het extra hd pakket van 5 euro ten onder? Of is er ergens een mogelijkheid dat die blijft bestaan? Anders zijn ze mij na het jaar van die zogen. aanbieding kwijt als klant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

SETTOPBOX per april 2016 over en uit. Proberen je met 50% verhoging n ander pakket aan te bieden. Onbespreekbaar. CD laat klanten ,in de kou staan,. Op alernatieven wordt niet op gereageerd. Men komt niet verder dat hen hen spijt.....en je mag tijdelijk 10 euro betalen en dan 15.95 per maand. Schandelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wettelijk gezien moet het 10 euro blijven kosten in de aanbieding staat VASTE lage prijs van 10 euro.

Alleen het contract duurt 1 jaar daarna mag je blijven of opzeggen.

Nergens staat vermeld dat het na afloop van het contract de prijs 15,95 wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Arno P.

 

Ik heb navraag gedaan -kost heel veel moeite om het uit te zoeken, maar de prijs gaat naar 15.95 per maand. Zie de webpagina van CD. Omdat ik nu nog een lopend STB heb tot eind november trap ik er niet in. Voor de mensen die in sprookjes geloven......In 2013 betaalden we 69,96 per jaar! In 2014 was dat 79,92 per jaar en krijgen wij als "trouwe" CD klant de mogelijkheid om voor `120,00 euro per jaar het "basis"pakket  te nemen. Die 10 euro per maand is dus een lokkertje, en daarna betaal je de hoofdprijs. Je kan dan wel uitwijken naar het recreatiepakket dat loopt van maart tot september maar dat kost 12,95 per maand! Het moge duidelijk zijn dat dit geen alternatieven zijn. Als hobbyist ben ik zwaar teleurgesteld. Maar ik ga CD niet sponseren. Dus einde CD voor mij in november 2015. Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij klachtenkompas van de consumentenbond, over de ongehoorde prijsverhoging van 50%! en het ontbreken van een betaalbaar alternatief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mph,

 

Ik heb ooit een extra kaart gekocht voor de hd ZENDERS. Na een half jaar was ik mijn geld kwijt. Men verschool zich achter regeringsbeleid. (niet meer gratis doorgeven NL zenders) CD rekent dit de klanten door, maar op een forse ,manier. Je wordt gedwongen een duurder abonnement te nemen wat in 20167 maar liefst 15.95 per maand gaat kosten. Zie ook mijn eerdere berichten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig dat maar weinigen de strategie van CD inzien :)

 

Eerst worden de bange schapen naar de basishdlight aanbieding gedreven, gelokt met 10 euro/maand. Maar CD weet dat deze bangeriken straks niet tegen gaan stribbelen als de prijs naar de 16 euro gaat.

 

Daarna gaat meer stevige bangmaakerij plaats vinden: staap nu over of het beeld gaat op zwart ;)

 

Als deze stappen voldoende successvol waren en het aantal stbp klanten volgens CD planning nog maar minimaal is, dan zou CD mogelijk inderdaad de doomsday uit kunnen voeren-

 

Maar als er dan nog honderdduizenden stbp klanten zijn die niet overgestapt zijn.........wat dan CD ? :D  miljoenen omzet mislopen door contracten eenzijdig op te zeggen......

 

Mensen wees verstandig: duck and cover :D

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeten we niet klanten onderscheiden tussen diegenen die CD hebben om "technische" en hobby redenen, maar wel met bekabelde alternatieven en zij die geen kant op kunnen (buitenland)?

 

Ikzelf kan niet zonder NL TV in mijn buitenlandje en ben dus aardig chantabel.

 

Huib

Dreambox, VU plus ultimo, LG TV (helaas zonder CD module) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeten we niet klanten onderscheiden tussen diegenen die CD hebben om "technische" en hobby redenen, maar wel met bekabelde alternatieven en zij die geen kant op kunnen (buitenland)?

 

Ikzelf kan niet zonder NL TV in mijn buitenlandje en ben dus aardig chantabel.

 

Huib

Individueel wellicht wel, maar door de bank genomen niet als je genoeg medestanders hebt in dezelfde situatie en die dezelfde conclusies trekken als jij. 

Maar dat is overal zo en van alle tijden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...