Ga naar inhoud


Set Top Box-pakket gaat verdwijnen per 1 april 2016


Johan45

Aanbevolen berichten

Ze blijven dus onduidelijk....

Over SBS9 word al helemaal niet gesproken.

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb zojuist gebeld met +31 35646 68 84 (let op dat je nummerherkenning aan hebt staan). Ging zomaar in één keer goed!

Keurige jongeman die uit zichzelf zei dat de vooruitbetaalde gelden voor STB en voor HD verrekend zouden worden en dat ik vanaf middernacht voor 12 maanden geabonneerd was op het Basis-pakket van € 10/mnd. Voorlopig ga ik dus wat minder betalen.

 

Wat "vaste prijs" betekent, zal de tijd leren. STB is ook ooit begonnen als gratis, toen een tientje voor automatisch verlengen en vervangen van defecte kaart. En vervolgens gemiddeld een tientje per jaar erbij :mad: 

 

"Keurige jonge man.....",

 

Ik zou je bankrekening toch maar goed in de gaten houden, dit wat betreft de verrekening.

Het zal niet de eerste keer zijn, dat zoiets fout gaat bij CD.

Ergens op dit of een ander forum, is te lezen dat een familielid moest blijven betalen, nadat de abonnee was gestorven, want het contract was nog niet ten einde.

Het zal je maar gebeuren.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overgestapt van STB naar Basic (light) actie.

Brief gekregen.

Uw abonnement:

Basis: 15,95 euro per maand

Actie: Basis-pakket:   voor 10 euro per maand

Eenmalige kosten:  0 euro

Contractduur: 12 maanden.

 

En dan gewoon weer 15,95 euro per maand. (Dat is mijn verwachting).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het zijn dat het komt omdat nieuwe klanten geen STB kunnen krijgen en alleen maar een 2x zo duur basis?

 

Voor die paar keren dat ik naast NPO (gratis terrestrial) kijk naar die enkele andere betaalzender is STB (25 cent per dag) acceptabel, maar ik vraag me sterk af of ik er 50 cent per dag voor over heb. De paar keer per week betekent dan wel iets van 1 euro per keer, zeg maar 1 euro per half uur.

Je kunt zeggen dat het goedkoper is dan een bioscoop-bezoek....

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je het te duur vindt, kan je altijd nog gratis naar Digitenne kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je het te duur vindt, kan je altijd nog gratis naar Digitenne kijken.

 

Haal dan gelijk de zwart/wit tv van de zolder, want als ik de forums zo lees, is het beeld van Digitenne niet om aan te zien.

 

Kan dit zelf niet beoordelen, want in Turkije kent men DVB-T niet, i.i.g. toch niet in mijn regio.

Wel ontvangst van Cyprus, met een "open dipool" harkje en ook dat is slecht beeld,

behalve een testbeeld in HD, dat ziet er keurig uit.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Minplus heeft nog een glasbak, dat verzacht de pijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Digitenne is niet gratis maar de NPO's wel. Gewoon acceptabele SD, zoiets als CD SD.

De sublieme Merz-glasbak heeft helaas door bliksem de geest gegeven (zal m'n onderschrift wijzigen) en is vervangen door een 3D Panasonic HD plasma.

Acceptabel k*tding, ervaar hem als een miskoop, heel aardig in HD, maar in SD was de Merz stukken mooier. Die wist uit terrestrial of uit een Max 2100 een verbazend beeld te toveren.

Mooiste glasbak die ik ooit waar dan ook gezien heb; kon geen enkele Flips, Sony, Loewe, enz. tegenop.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt slecht lezen moonchild. In elk pakket moeten minimaal 30 zenders zitten. Die zitten er bij lange na niet in het STB-pakket.

 

Het HD light pakket heeft vooralsnog maar 17 TV zenders. Dus mis ik er nog 13 ??

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...