Ga naar inhoud


Na update naar vti 8 start niet meer


Figuera

Aanbevolen berichten

ook al bij VTI 7.0 werd een cloon onmiddelijk buiten dienst gezet

ergo met 7.0 gaat het en met 8.0 van malafide downloadsite gaat het niet

dus er is een stupide fout tijdens uitpakken en op usb stick zetten, waar we sinds de procedure bestaat al over spreken

meer is het echt niet.

aangepast door Tonskidutch

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


de bron waar het vandaan komt

je mag enkel op het VTI forum een officieel flash downloaden zoals jij ook al opmerkte.

 

en als het gewoon een mispunt van USB stick is lukt het niet... :grin: ergo flashen via de hdd zonder usb stick

 

excuse my typo's heb net 800km achter me

aangepast door Tonskidutch

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de image gedownload via de link op Jurgens VTI install tutorial http://www.vuplus-support.org/wbb3/index.php?page=Database&c=32en dan niet de beta maar een image er voor.

Voor de rest heb ik geen idee of het een kloon is of niet maar elke keer na de update op vti 8 wil het ontvanger niet meer starten, gewoon alles zwart en op de schermpje van de ontvanger staat alleen vu+ solo 2 en gebeurd helemaal niets meer.

Bij deze wil ik ook zeggen dat zo'n systeem helemaal nieuw voor mij is en ik heb helemaal geen idee ervan heb.

Hartelijk dank voor jullie gedoeld met mij.

Gr. Juan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou hem eens 2 maal na elkaar kunnen flaschen met VTI 8, maar na de eerste flasch zet je de ontvanger helemaal uit en doe je procedure nogmaals.

 

Let wel op op als je op de display de melding Finisched krijgt, de usb stick direct verwijderen, en de ontvanger laten rebooten

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou hem eens 2 maal na elkaar kunnen flaschen met VTI 8, maar na de eerste flasch zet je de ontvanger helemaal uit en doe je procedure nogmaals.

 

Let wel op op als je op de display de melding Finisched krijgt, de usb stick direct verwijderen, en de ontvanger laten rebooten

 

sorry voor de interrumptie

het image gaat pas opnieuw flashen bij de SOLO2 als men dit doet terwijl een image op USB stick in het USB slot steekt

·         VU SOLO2               (Press Power) tik met je vinger op de linker blauwe LED

 

allen bekend uit Jürgens Tutorial

druk je niets, na het flashen boot de VU+ SOLO2 met het image wat er zojuist op geflashed is

 

dus je hoeft niet panisch de USB stick direct eruit te rukken

je hebt er zelfs voordeel bij als je hem laat zitten, indien daar je systeem backups op staan...

dan kun je die met "one go" weer van restoren daar de instalwizard je die optie ook aanbiedt...

 

vandaar dat ik niet zeker ben of het image wel volledig is geflashed

 

@Figuera,

toon ons eens de inhoudt van uw USB stick

aangepast door Tonskidutch

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn de bestanden op de usb en ze staan op /vuplus/solo2

 

heb ik net weer 2 achter elkaar geflashd en aan het eind staat update finished reboot in 9,8,7 etc daarna weer alles in het zwart en op de schermpje alleen de tekens vu+ solo2 maar kan niets meer doen er is geen menu meer bereikbaar.

gr. Juan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...