Ga naar inhoud


experia box firmware update


Aanbevolen berichten


Had je geen problemen hier door, zoals vele anderen.

 

Door een technische storing bij internetknooppunt AMS-IX in Amsterdam kampten grote delen van Nederland woensdagmiddag met internetproblemen.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Tand des tijds.. Waarom antipathie tegen TCP/IP v6. Heb al jaren XS4ALL met TCP/IP v6.. Werkt prima en meer mogelijkheden dan v4...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk is dat als je door de provider geleverde rommel gebruikt, KPN doet het ook gewoon overdag hoor als je gewoon zit te internetten, kun je weer een tijdje wachten tot dat trage ding is opgestart.

Daarom heb ik er hier paar experiaboxen in de ''kast'' liggen, dan heb ik geen last van update

Heb daarom ook meteen mijn eigen modem/router gepakt

Aangezien ik alleen internet gebruik....en IPV6 uitgeschakeld heb...

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

I heb hier op de camping ook kpn en die experia heb ik nog nooit aangesloten.

Ik heb er een oude fritzbox aanhangen,veel makkelijker.

aangepast door kaelem

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens op de site van netwerkje.com.  Heb zelf ook een hekel aan de experiabox. Deze gebruik ik nu alleen nog voor het telefonie verkeer. Voor internet heb ik een fritzbox staan. Bij gebruik van een managed switch kun je de v-lans van kpn uit elkaar trekken en zo alles zelf onder controle houden. Ook IPTV heb ik via de managed switch lopen met een eigen switchje er achter om de verschillende boxen in huis aan te sluiten. Werkt perfect. Indien er vragen zijn hoor ik het graag van je. Kan ik misschien wel helpen om het een en ander te configureren.

 

greetz  De Muts

aangepast door De_Muts

VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo

Triax 80CM Multifeed  (13-19-23-28)  Ziggo (Full Package)  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

alias haha,

dank je voor de info,

kun je elke router nemen of is dat toch met router macadres aan het IPTV gekoppeld?

ciao ciao

Ik had eerst een fritzbox 7390 in gebruik, nu een draytek, IPTV gebruik ik ook niet, alleen internet, ik heb nog een oud abbo(80mb), dat is schijnbaar niet meer te krijgen, je moet er tv of telefoon bij pakken tegenwoordig

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

he eh wat gebeurde net

 

is dat voorbereid voor IPv6 en zonder waarschuwing vooraf?

klikte als geluid duidelijk te horen

verbinding weg

nieuw booten vd router

 

zie daar

 

iemand hetzelfde ?

KPN begint ipv6-uitrol naar consumenten

http://tweakers.net/nieuws/103041/kpn-begint-ipv6-uitrol-naar-consumenten.html

 

Woon je in de genoemde regio Hilversum?

 

Ik herken niet dat het overdag gebeurt, wel 's nachts

aangepast door jopiesat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...