Ga naar inhoud


Na flashen VTI 8.2.1 speelt XBMC geen netwerkbestanden bestanden


BaronVanLunteren

Aanbevolen berichten

Na flashen VTI 8.2.1 speelt XBMC geen netwerkbestanden bestanden meer.

Stappen:

  • VTI 8.2.1 geflashed vanaf USB
  • XBMC  package verwijderd tijdens setup
  • Instellingen vorige VTI gerestored
  • Pluginlijst vorige VTI gerestored, waarbij XBMC (Gotham 13.2) opnieuw werd geinstalleerd.

Als ik nu bestanden van de NAS (NFS source) wil afspelen, start wel de mediaplayer, maar het betreffende nummer heeft dan een duur van nul.

Hetzelfde bestand is wel af te spelen als ik het van de nfs source (NAS) selecteer in de mediaplayer zelf.

XBMC speelt wel bestanden correct als ze op de HDD van de VU+Duo2 staan.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja ik test die xmbc niet zo intensief, maar als ik jou methodiek bekijk waarin je het XMBC {harstikke nieuw} eerst tijdens setup verwijderd en dan {een oudere} met afhankelijkheden herstelt (restored) dan kan ik me iets erbij voorstellen.

 

ik weet er iets te weinig over maar zou nooit jou methodiek toepassen.

nieuw radicaal weg + oud een beta terug erop

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, wellicht was dat niet zo handig van mij. Ik zal kijken of ik xbmc nogmaals kan verwijderen (compleet met afhankelijkheden,etc) en dan opnieuw kan installeren. 

Ik heb overigens inmiddels al wel VTI 8.2.1 opnieuw geflashed zonder XBMC te verwijderen, maar dan nog zie ik steeds de XBMC Gotham 13.2 verschijnen (inclusief het afspelen probleem).  

Zou VTI 8.2.1 een hogere XBMC versie moeten installeren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn betere kennisbronnen dan hier vragen en wachten op antwoord

ofschoon het wel veel prettiger is met nederlandse onderdanen ervaringen uit te wisselen

 

de vraag is dan kunt u zich voorstellen een ander forum te raadplegen behalve het sat4all forum

omdat xmbc wel heel specifiek is via de KODI applicaties die zeer recent zijn toegevoegd aan de images van de solo2 en de duo2

 

(zoals gezegd en geschreven, ik doe er niet veel mee en dus om andere informatie enkel hier als brievenbus verder te reiken lijkt me niet zinvol)

met vrundelijke groet

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...