Ga naar inhoud


Verschillende rare fenomenen...


daddycool57

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

Het lijkt wel of mijn Vu's zijn behekst...

 

Het begon met de Vu+Duo2: na een paar weken stroomloos te zijn geweest kon ik niet meer gelijktijdig 1 programma opnemen en ander bekijken.

Dit heeft voorheen altijd goed gewerkt en de instellingen zijn niet gewijzigd. Ook het signaal is OK.

 

Daarna probleem met de Vu+Duo: begon met het niet altijd reageren van de ontvanger op de afstandsbediening.

Na een tijdje reageerde de ontvanger helemaal niet meer op de afstandsbediening en heb ik de universele afstandsbediening van de Vu+Ultimo geprobeerd (die prima functieoneerd op de Ultimo) voor de Vu+Duo.

Dit heeft ong. 10 sec. gewerkt, ik kon dus eventjes alle functies bedienen, en dan reageerde de ontvanger niet meer op de afstandsbediening en blokkeert deze op de laatste zender in kanalenlijst.

Nu werkt deze afstandsbediening ook niet meer op de Ultimo!

Het lijkt er dus op dat de Vu+ de afstandsbediening defect maakt.

Ter info: op deze Vu+ zijn de Elco's vervangen (probleem "rode led")

 

Ik kan nu gelukkig nog kijken via de originele kleine, onhandige, originele afstandsbediening op de Ultimo.

 

Rarara, wie weet raad?

 

Is er toevallig een Sat4all lid woonachtig in de buurt van Wenduine (Belgie) die deze Vu ontvangers terdege kent, ook softwarematig, en deze ontvangers, uiteraard tegen vergoeding, kan nakijken ?

 

Ik hoor het graag. Groeten, Daddycool

Als je vandaag je kop in het zand steekt, knars je morgen met je tanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor je reactie Carlo.

De batterijen heb ik uiteraard al vervangen en de code van de universele afstandsbediening heb ik proberen te wijzigen maar de led op de afstandsbediening licht niet meer op na het 3 sec. indrukken van de toetsen 2.en 7; ik veronderstel dus dat de afstandsbediening defect is... Daddycool

aangepast door daddycool57

Als je vandaag je kop in het zand steekt, knars je morgen met je tanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...