Ga naar inhoud


VB-voip in niet meer bruikbaar ?


Aanbevolen berichten

Gek, opeens niet meer bereikbaar op ons Voip-in nummer bij Voipbuster......

Het bewuste account blijkt, om veiligheidsredenen, te zijn opgeheven omdat te lang inactief.

Dat kan kloppen want saldo was geruime tijd 0 en uitbellen gaat o.a. via Freevoipdeal (behorend bij dezelfde club)

 

Nieuw VB-account aangemaakt, voor de zekerheid een tientje beltegoed aangeschaft, het Voip-in nummer is opnieuw geregistreerd volgens de Fritzbox.

Alleen... de nummer-verificatie via de site van VB wil niet lukken.

 

Heeft iemand soortgelijke ervaringen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb geen ddi nummer van voipbuster of soortgelijke aanbieders, maar ik kan al geruime tijd mijn Zweedse mobiel niet meer gebruiken om mee te zenden... het staat wel als geregistreerd aangegeven, maar mensen krijgen geen nummer (onbekend) te zien... Mijn Engelse vast nummer werkt wel... dus dat gebruik ik dan maar...

Ik weet niet waaraan het ligt.

Mijn voipbuster account stond ook lang op 0 en is ook gedeactiveerd... ik heb nu alleen nog het justvoip account over... daar staat nog wel geld op, maar wordt zelden gebruikt. Ik bel nu voornamelijk uit via DUS.net.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet verwacht maar toch een heel goede service van Voipbuster ondervonden.

Een e-mailtje werd al na een dag beantwoord!

Mijn oude account, met daaran gekoopeld het ooit aangeschafte Voip-in nummer hebben ze gereanimeerd.

Gelijk een tientje op gestort natuurlijk.

 

Wel al bemerkt dat het tarief naar mobiel schrikbarend duur is in vergelijking met o.a. Freevoipdeal.

Ben je eigenlijk verplicht ,volgens de kleine lettertjes, een x-bedrag per jaar te verbellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij niet... zolang er geld opje account staat blijft het behouden.... met die 10 euro die ik er op gezet heb bel ik nu ruim 3 jaar.... zo nu en dan dus eens een keertje. meestal gebruik ik DUS.net 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...